Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Et sillee ovat kyllä kotiutuneet, mutta tää muhun ja jälkikasvuun totuttautuminen on vähä vaihees.

Hyvä alku. Kissoilla on oma aikataulu. Kuvassa hienosti häntä pystyssä, joten ei paniikkia. Oletko havainnut, että uskaltaisivat öisin lähestyä? Aino hiippaili yöllä sängyssä kun luuli minun nukkuvan. Jossakin vaiheessa se alkoi makoilla sängyn jalkopäässä, mutta pomppasi heti pois, jos sanoin jotain tai yhtään liikahdin.
Vie saunaan sinun ja jälkikasvun käyttämiä vaatteita ja tyynyliinoja. Tulee haju tutuksi.
Jos vaatekasan päälle on pissitty ja kakkailtu, niin se voi kyllä olla hivenen negatiivinen viesti 😼

Hyvä alku. Kissoilla on oma aikataulu. Kuvassa hienosti häntä pystyssä, joten ei paniikkia. Oletko havainnut, että uskaltaisivat öisin lähestyä? Aino hiippaili yöllä sängyssä kun luuli minun nukkuvan. Jossakin vaiheessa se alkoi makoilla sängyn jalkopäässä, mutta pomppasi heti pois, jos sanoin jotain tai yhtään liikahdin.
Vie saunaan sinun ja jälkikasvun käyttämiä vaatteita ja tyynyliinoja. Tulee haju tutuksi.
Jos vaatekasan päälle on pissitty ja kakkailtu, niin se voi kyllä olla hivenen negatiivinen viesti 😼
Musta olis ihana, jos ne tulis nukkumaan yöllä viereen, mutta mä oon nykyään niin herkkäuninen et pakko pitää makuuhuoneen ovi kiinni. Herkästi menee valvomiseen yöllä, jos vähänkää havahdun hereille. Mut esim. eilenki illalla tuossa makoilin ite lattialla niin kyllä kissut siinä kuljeskeli, kattelivat vaan että mitä tuo tuos tekee.😁 Lissun vierestä saa kyllä jo kävellä, et ei lähde heti karkuun. Tuntuu menevän niin, että kun Lissu hyväksyy niin Pike tulee sitten perässä.
Ja siis öisin ovat tuossa sohvalla ainakin makoilleet ja siinä nyt ainaki aika reilusti mun hajua on…🤣🤣

herättelemään mua öisin,

Meidän vanhemmalla kissalla on taitolaji herättää minut tökkimällä toisella etutassulla niskaan niin, että yksi kynsi on juuri sen verran esillä, että sen varmasti tuntee ja herää mutta ei mene ihosta läpi. Touhu on kausittaista, mutta eilen tämä tapahtui puoli viideltä ja tänään puoli kuudelta. Ja kun minut on saatu hereille, voi katti kerjätä pari rapsutusta ja pötkähtää itse viereen nukkumaan. Kissat 😻.

Meidän vanhemmalla kissalla on taitolaji herättää minut tökkimällä toisella etutassulla niskaan niin, että yksi kynsi on juuri sen verran esillä, että sen varmasti tuntee ja herää mutta ei mene ihosta läpi. Touhu on kausittaista, mutta eilen tämä tapahtui puoli viideltä ja tänään puoli kuudelta. Ja kun minut on saatu hereille, voi katti kerjätä pari rapsutusta ja pötkähtää itse viereen nukkumaan. Kissat 😻.
No hyvin tuolla kaavalla se meilläkin meni.😅

saisiko olla: q:ta

IMG_2843.webp

IMG_2838.webp

Back
Ylös Bottom