Ei kulkenut Suomalaisten suksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taas on naisen kuukausittainen kulubudjetti loppunut jo 2 viikon jälkeen ja kuvetta pitäisi kaivaa ettei elämästä tule sietämätöntä. Se kun tuollainen vähän epävakaa persoona ja aina kun tulee noita maanisia kausia niin että jalanjäljet on lattian sijasta seinissä ja katossa niin silloin myös rahaa kuluu älyttömästi. Sitten kun on tasaisempi kausi niin ei mitään ongelmaa budjetin kanssa. Tuohon olisi varmasti helppo ratkaisu sopivan mielialalääkityksen kautta ja sen mitä googletin niin myös hyvin yleistä Suomessa niiden käyttö. Ei mitään hävettävää mutta kuinka esittää asia ilman että tulee puukotetuksi naamaan. Ei mitenkään.
En kyllä osaa sanoa, sitä tavaraa vaan tulee mutta en erota niitä toisistaan ja olen myös sanonut, että hintalappua ei saa näkyä missään ostetussa tuotteessa täällä talossa, koska minun psyyke ei kestä nähdä niitä. Mitä vähemmän tiedän, sen parempi., mutta kamaa kyllä on. Olen muuttanut yhden kokonaisen huoneen vaatehuoneeksi tästä talosta ja se täyttyy uhkaavasti.Mihin se hassaa noita rahoja? Voitko pistää jonkun tarkan listan tähän? Minä olen jo pidempään epäillyt, että nainen pistää niitä talteen jonnekin.
Miten muuten sen Phuketiin muuton kanssa? Sehän olisi ihan ilmiselvä keino päästä sinusta eroon ja hommata naiselle omaisuutesi.
Olen kyllä niin kyyninen ja nähnyt noita kuvioita, missä miestä pidetään lompakkona, että olen aina pahin mielessä.
Muuten yksi tuttu kävi töissä ja elätti naisystävää joka opiskeli lääkäriksi tms. No sitten kun nainen valmistui, niin nainen erosi miehestä ja muutti omilleen, kun ei halunnut enää elättää duunarimiestä. Lääkärinä olisi katsos elintaso kärsinyt.
#tsekelmää kun ei ole
Ihan samaa mietin että ne rahat siirtyy jemmaan tai rajan taakse jossa rahoittaa ukrainan rosvoajia tuohoajia ja raiskaajiaMihin se hassaa noita rahoja? Voitko pistää jonkun tarkan listan tähän? Minä olen jo pidempään epäillyt, että nainen pistää niitä talteen jonnekin.
Miten muuten sen Phuketiin muuton kanssa? Sehän olisi ihan ilmiselvä keino päästä sinusta eroon ja hommata naiselle omaisuutesi.
Olen kyllä niin kyyninen ja nähnyt noita kuvioita, missä miestä pidetään lompakkona, että olen aina pahin mielessä.
Muuten yksi tuttu kävi töissä ja elätti naisystävää joka opiskeli lääkäriksi tms. No sitten kun nainen valmistui, niin nainen erosi miehestä ja muutti omilleen, kun ei halunnut enää elättää duunarimiestä. Lääkärinä olisi katsos elintaso kärsinyt.
Tässä analyysissä oli jo kunnolla tunnelatausta mukana, hehe.Ihan samaa mietin että ne rahat siirtyy jemmaan tai rajan taakse jossa rahoittaa ukrainan rosvoajia tuohoajia ja raiskaajia
![]()
Olikohan se jossain laskelmassa 28 vai 30, joka olisi Suomessa optimi. Tuossa olisi se hyvä, että loppuisi myös itkeminen osinkoverotuksella kikkailusta, kun olisi pääoma- ja tulovero synkassa aina ja kaikilla.Kaikille sama 25%.
Ja sitten ylityöt verovapaiksi. Eli jos joku haluaa tehdä enemmän kuin 8h, niin sen ylimenevän saa artisti pitää kokonaan.
Näinhän oli muistaakseni toisen maailmansodan jälkeisessä saksassa.
Täällä tein tuollaista Guinness-pohjaista lihapataa twistillä ja kaveriksi ekaa kertaa ite tehtynä maa-artisokka pyreetä. Oli kyllä saakelin hyvää, enkä enää kovin herkästi pottumuusia tee, jos noita tai juuriselleriä saatavilla.Uunilohta aurajuustolla, käristyksen ja pottujen kiilaksi.