Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.


Voi jeesussaatana näitä autohommia.
Sanotaan näin jarruista jonkinmoisena kokemusasiantuntijana. Kun jäsen Te ette ymmärtääkseni rata-ajoa harrasta (ja kuka ny jollain mersun rotiskolla harrastaisi?) niin en pitäisi jarruja auton valintakriteerinä. Kummassakin on puolensa, normaaliajossa yks hailee onko perinteinen teräs vai joku keraaminen, muut speksit on tärkeämpiä.

Jos mulla olisi tuossa autossa teräsjarrut niin ehkä olisin viime kesänä käynyt botniaringillä useammin kuin sen kerran. Mutta tuskin taas niin paljoa siellä alkaisin käymään että ei kannata alkaa vaihtamaankaan..
 
Turbo Taycanista kuuluu joku ylimääräinen humina/moottorin ulina, että jalankulkijat tietää mennä pois alta.
Eikös toi ole nykyään EU-säädöksien pakollista kaikille sähkiksille. Alle 30kmh (tai 20) pitää kuulua hurinaa, ettei mummot kävele alle.

Audi E-tronissa toi oli aika hiljainen suhina, Macanin huomaa jo vanhuksetkin.
 
Tänään on surullinen päivä. Varusteleka on lopettanut kansanfarkkujen myymisen, joudun siis palaamaan dressmannin housuihin.

Tai sitten ompelen nykyisiin paikkoja kunnen helvetti jäätyy.
 
Sanotaan näin jarruista jonkinmoisena kokemusasiantuntijana. Kun jäsen Te ette ymmärtääkseni rata-ajoa harrasta (ja kuka ny jollain mersun rotiskolla harrastaisi?) niin en pitäisi jarruja auton valintakriteerinä. Kummassakin on puolensa, normaaliajossa yks hailee onko perinteinen teräs vai joku keraaminen, muut speksit on tärkeämpiä.

Jos mulla olisi tuossa autossa teräsjarrut niin ehkä olisin viime kesänä käynyt botniaringillä useammin kuin sen kerran. Mutta tuskin taas niin paljoa siellä alkaisin käymään että ei kannata alkaa vaihtamaankaan..
Suurin osa ajosta lienee sellaista notta moottorin kierrosluku on alle 2000.
#vokot

e: niin ja talvella ei voi ajaa ollenkaan koska takaveto
 
Niin ja pitää mainita, että illan kauppareissulla eräässä risteyksessä henkilöauto lähti Linttaan Seinäjoen tyyliin. #Vatasenjalatomatkädet.
Ei ollut pientare/oja kaukana :nolo:
 
Kippis

IMG-5702.jpg
 
Sanotaan näin jarruista jonkinmoisena kokemusasiantuntijana. Kun jäsen Te ette ymmärtääkseni rata-ajoa harrasta (ja kuka ny jollain mersun rotiskolla harrastaisi?) niin en pitäisi jarruja auton valintakriteerinä. Kummassakin on puolensa, normaaliajossa yks hailee onko perinteinen teräs vai joku keraaminen, muut speksit on tärkeämpiä.

Jos mulla olisi tuossa autossa teräsjarrut niin ehkä olisin viime kesänä käynyt botniaringillä useammin kuin sen kerran. Mutta tuskin taas niin paljoa siellä alkaisin käymään että ei kannata alkaa vaihtamaankaan..
Pitää vähän nillittää mutta mersuja näkee ainakin V8 Thundereissa että joku ainakin harrastaa rata-ajoa Mersulla
 
Sanotaan näin jarruista jonkinmoisena kokemusasiantuntijana. Kun jäsen Te ette ymmärtääkseni rata-ajoa harrasta (ja kuka ny jollain mersun rotiskolla harrastaisi?) niin en pitäisi jarruja auton valintakriteerinä. Kummassakin on puolensa, normaaliajossa yks hailee onko perinteinen teräs vai joku keraaminen, muut speksit on tärkeämpiä.

Jos mulla olisi tuossa autossa teräsjarrut niin ehkä olisin viime kesänä käynyt botniaringillä useammin kuin sen kerran. Mutta tuskin taas niin paljoa siellä alkaisin käymään että ei kannata alkaa vaihtamaankaan..
Näin kanssakokemusasiantuntijana sanoisin, että ennemmin perinteiset normikäytössä.

Ainoastaan, jos primäärikriteeri olisi jarrupölyn vähentäminen tai jatkuva rata-ajo keraamiset olisi must have.
 
Back
Ylös Bottom