- Liittynyt
- 30.4.2008
- Viestejä
- 37 337
Ysiltä voi jo hyvin mennä nukkumaan.vielä ei vissii nkehtaa panna maata
on kuitenkin lavvantai, kuuluisi valkoa, koska: vapaapäviä
Huomenna pitäisi muistella miten jarruputkityökalua käytetään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ysiltä voi jo hyvin mennä nukkumaan.vielä ei vissii nkehtaa panna maata
on kuitenkin lavvantai, kuuluisi valkoa, koska: vapaapäviä
Sanotaan näin jarruista jonkinmoisena kokemusasiantuntijana. Kun jäsen Te ette ymmärtääkseni rata-ajoa harrasta (ja kuka ny jollain mersun rotiskolla harrastaisi?) niin en pitäisi jarruja auton valintakriteerinä. Kummassakin on puolensa, normaaliajossa yks hailee onko perinteinen teräs vai joku keraaminen, muut speksit on tärkeämpiä.Voi jeesussaatana näitä autohommia.
Eikös toi ole nykyään EU-säädöksien pakollista kaikille sähkiksille. Alle 30kmh (tai 20) pitää kuulua hurinaa, ettei mummot kävele alle.Turbo Taycanista kuuluu joku ylimääräinen humina/moottorin ulina, että jalankulkijat tietää mennä pois alta.
Suurin osa ajosta lienee sellaista notta moottorin kierrosluku on alle 2000.Sanotaan näin jarruista jonkinmoisena kokemusasiantuntijana. Kun jäsen Te ette ymmärtääkseni rata-ajoa harrasta (ja kuka ny jollain mersun rotiskolla harrastaisi?) niin en pitäisi jarruja auton valintakriteerinä. Kummassakin on puolensa, normaaliajossa yks hailee onko perinteinen teräs vai joku keraaminen, muut speksit on tärkeämpiä.
Jos mulla olisi tuossa autossa teräsjarrut niin ehkä olisin viime kesänä käynyt botniaringillä useammin kuin sen kerran. Mutta tuskin taas niin paljoa siellä alkaisin käymään että ei kannata alkaa vaihtamaankaan..

View: https://www.youtube.com/shorts/rqEY1o09Jh4
Tuossa sattuu muuten pilottia 2x selkäruotoon.
Olikohan jotain teknistä vikaa vai pilotti pöhnässä![]()
Silloin keraamijarrut on ihan samaa pippelin venyttämistä kuin R-kellot, wannabemilitääriajoneuvot yms. #heheSuurin osa ajosta lienee sellaista notta moottorin kierrosluku on alle 2000.
#vokot
Ei tietoaMS Flight simulator vai teko"äly"?
Affirmative. Kyllä ne on sitten oltava.Silloin keraamijarrut on ihan samaa pippelin venyttämistä kuin R-kellot, wannabemilitääriajoneuvot yms. #hehe
Eli: vaatimuslistaan.
Piditkö kaikkia sylissä?
Sydän pysähtyi hetkeksi, sitten luin loppuun.Tänään on surullinen päivä. Varusteleka on lopettanut
Pitää vähän nillittää mutta mersuja näkee ainakin V8 Thundereissa että joku ainakin harrastaa rata-ajoa MersullaSanotaan näin jarruista jonkinmoisena kokemusasiantuntijana. Kun jäsen Te ette ymmärtääkseni rata-ajoa harrasta (ja kuka ny jollain mersun rotiskolla harrastaisi?) niin en pitäisi jarruja auton valintakriteerinä. Kummassakin on puolensa, normaaliajossa yks hailee onko perinteinen teräs vai joku keraaminen, muut speksit on tärkeämpiä.
Jos mulla olisi tuossa autossa teräsjarrut niin ehkä olisin viime kesänä käynyt botniaringillä useammin kuin sen kerran. Mutta tuskin taas niin paljoa siellä alkaisin käymään että ei kannata alkaa vaihtamaankaan..
Näin kanssakokemusasiantuntijana sanoisin, että ennemmin perinteiset normikäytössä.Sanotaan näin jarruista jonkinmoisena kokemusasiantuntijana. Kun jäsen Te ette ymmärtääkseni rata-ajoa harrasta (ja kuka ny jollain mersun rotiskolla harrastaisi?) niin en pitäisi jarruja auton valintakriteerinä. Kummassakin on puolensa, normaaliajossa yks hailee onko perinteinen teräs vai joku keraaminen, muut speksit on tärkeämpiä.
Jos mulla olisi tuossa autossa teräsjarrut niin ehkä olisin viime kesänä käynyt botniaringillä useammin kuin sen kerran. Mutta tuskin taas niin paljoa siellä alkaisin käymään että ei kannata alkaa vaihtamaankaan..
rata-ajoa Mersulla
E.Piditkö kaikkia sylissä?