Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jätkä käänsi heti taccia. Puhuttiin työn nantajana olemisesta

kyllä Minä ajattelin jos työnantajaksi, ja Johtajaksi, ryhtyisin, valita ihan itsekeskeisesti itse minkä alan palveluja alkaisin tarjota

ja se on satarosenttisen varma, että siinä valitsemassani alassa ei olisi mitään erroottista

eli siis ensin firma, ja sitten vasta työntekijät
firman tarpeeseen sopivat

sihteeriä en tarvitsisi lainkaan

erroottisuus #negative

Voisin pikkuviineissä tehdä vähän sähkö-putki-remppa-hommia komeille ja maksu-ym-kykyisille naisille.

Niinno, eihän juuri eroa nykyisestä

paitsi, että voisi jättää muut palkkatyöt.

Voisi perustaa firman, joka ostaisi autonraatoja, kunnostaisi ne kaljapäissä ja säilöisi aikakapseliin latoon.

En siis osaa (paitsi kaljaosuuden), mutta olen katsonut Walliuksen varaosakeskuksen videoita ahkerasti.

Voisi perustaa firman, joka ostaisi autonraatoja, kunnostaisi ne kaljapäissä ja säilöisi aikakapseliin latoon.

En siis osaa (paitsi kaljaosuuden), mutta olen katsonut Walliuksen varaosakeskuksen videoita ahkerasti.
Yrityksen nimeksi suosittelen Hartikaisen Moottori & Sörsselsönin Autokorjaamo

Tuli muuten viime viikolla Kajaanin kohdilla 5-tiellä vastaan pari pv:n kilvissä olevaa GTP:tä.

Ristus se on asiallisen kokoinen laite.

Huomenna kotiin. Kävely on huteraa, mutta fyssari lupas että jos tänään pääsen ilman apua sängystä ylös, istumasta ylös ja kaks kerrosta portaita ylös alas niin saa lähtee jo perjantaina. Alunperin kotiutus oli merkattu tiistaiks.

Ihan pirun hieno fiilis käydä suihkussa kun on viikon maannu samoilla boksereilla opiaattihikisenä. Pelkäsin ettei siel oo enää ihoo ollenkaan.

eikun tarkoitin 3työtä,2vapaata,3työtä,2vapaata,3työtä,2vapaata
että viikot olisivat tavallaan 5.päivän mittaisia nykyisen seitsemän sijaan
#uusioravanpyörä
Satoselle tää käy.
Ihan vähän vaan muutetaan, eli otetaan La ja Su pois viikosta.

Kai sitä on pahemmin kipeä. Ostin kaslerinpalasen, että paistaa parit pihvit.

Pistin pakastimeen ja söin jugurttia.

Back
Ylös Bottom