Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En kyllä yhtäkään marsua tappaisi tolla palkalla. Enkä keinosiittäisi lehmää. Tai riskeeraisi hevosen potkua päähän. Tai miettisi, mitä tätäkin käärmettä vaivaa. Jne jne jne.Jaa, onko tuo nyt paljon vai vähän?
Kokeile siide… eikun viskiä.Olen vähän huolestunut kun minun ei tee mieli olutta. Ei ole tehnyt mieli useampaan viikkoon. Varaanko lääkäriajan heti maanantaina?
Saunan taakse vaan.Olen vähän huolestunut kun minun ei tee mieli olutta. Ei ole tehnyt mieli useampaan viikkoon. Varaanko lääkäriajan heti maanantaina?
Saunan taakse vaan.
Siis toki 36 näyttää pienemmässä ranteessa paremmalta, ja siksi ne on kuvattu pienissä ranteissa.Kelloasiaa taas sivuten. Katsellut vähän internetin kataloogeja ja jostain syystä pienemmät mallit miellyttää silmää enemmän. Esim R-kelloista 36mm DJ näyttää sopusuhtaisemmalta kuin 41mm versio. Toki minun ranteessa se olis auttamatta liian pieni, mutta kuvissa 36mm näyttää paremmalta.
Siis toki 36 näyttää pienemmässä ranteessa paremmalta, ja siksi ne on kuvattu pienissä ranteissa.Kelloasiaa taas sivuten. Katsellut vähän internetin kataloogeja ja jostain syystä pienemmät mallit miellyttää silmää enemmän. Esim R-kelloista 36mm DJ näyttää sopusuhtaisemmalta kuin 41mm versio. Toki minun ranteessa se olis auttamatta liian pieni, mutta kuvissa 36mm näyttää paremmalta.
Voin todistaa tämän omakohtaisestiPätee myös ihmispuolelle, vaikka kaikki tehdään oikein ja parhaan tiedon ja taidon kanssa niin lopputulos ei välttämättä ole mieluisa.
Kelloasiaa taas sivuten. Katsellut vähän internetin kataloogeja ja jostain syystä pienemmät mallit miellyttää silmää enemmän. Esim R-kelloista 36mm DJ näyttää sopusuhtaisemmalta kuin 41mm versio. Toki minun ranteessa se olis auttamatta liian pieni, mutta kuvissa 36mm näyttää paremmalta.
Juu siis livenä toki ihan eri asioita. Oon nähnyt 36mm naisen ranteessa ja siihen se sopi, omassa ranteessa se olis ku nappi. Lug to lug on melkeinpä tärkein mitta kellossa minusta, se näyttää hölmöltä jos lugit roikkuu yli ranteen.Kuvat usein liioittelee kun otetaan läheltä, normaali perspektiivi ei ole katsoa jostain 20cm päästä, tulee laajakulmaefektiä. Rolexilla millit on vaan nimiä ei aktuaalisia mittoja, DJ41 taitaa olla hiukan alle 40, uus OP41 alle 39, 41 sub 40,5 jne.
36 on liian snadi ellei ole todella pieni ranne. Paksuus on käytännössä merkittävämpi asia, vaikuttaa enempi miltä kellon paino tuntuu plus kolauttaa sen helpommin johonkin.
En kyllä yhtäkään marsua tappaisi tolla palkalla...
Luin että pilkille. Winter is comingPiikille ettei kidu loputtomiin, kuten edellisissä keskusteluissa todettu.