Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
meinasin!
Remppaa ja muuttokamojen purkua:järjestelyä.Mitäs meinaatte kekkuloida juhannuksena?
Mä meen huomenna ratsastamaan. Hevosella.Mitäs meinaatte kekkuloida juhannuksena?
Oikein hyvin sitä on poikamiehenäkin saanut omakotitalon täytettyä, ei ongelmia sen suhteen. Yhden makkarin kun on varannut kotiteatterikäyttöön ja toisen työ/vierashuoneeksi, niin olkkari ei (ihan aina) täyty kaikella mahdollisella harrastusmateriaalilla.omakotitalot tuppaa olla niin kaamean suuriakin poikaMiehelle, että ei ikinä tule tarvitsemaan niin paljoa tiloja
Mitäs meinaatte kekkuloida juhannuksena?
Minä olen nyt sellaisessa loppusijoituspaikassa, että ei ole aikomus omin jaloin tästä lähteä.Ja sieltä sitten toivottavasti suoraan monttuun...![]()
Kekkuloi nyt vähän edes...Nimenomaan EI kekkuloida.
Voi veljet
![]()
imiset aina niin puhuu siitä matkustelemisesta, Minä en!
ei hirvittävästi yksin huvita
kulmahiomakone
Olen 100% varma, että tulen taas kerran katumaan tätä temppua, kuten aina olen joutunut vastaavia tempauksia katumaan, mutta en voi itselleni mitään. Minusta tuo on kuitenkin hyvä ja harmiton läppä.Aika riskillä vetää...
Ettei olisi kone jo antajan kallossa kiinni ennenkuin oikean lahjaa ennättää esitellä.