Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi veljet

saab-V6-XWD.jpg

meinasin! en tehnyt sitä

varaita junan ja hotellin pääkaupungistamme

mutta entä jos sataa! en uskalla riskeerata

imiset aina niin puhuu siitä matkustelemisesta, Minä en!

ei hirvittävästi yksin huvita

omakotitalot tuppaa olla niin kaamean suuriakin poikaMiehelle, että ei ikinä tule tarvitsemaan niin paljoa tiloja
Oikein hyvin sitä on poikamiehenäkin saanut omakotitalon täytettyä, ei ongelmia sen suhteen. Yhden makkarin kun on varannut kotiteatterikäyttöön ja toisen työ/vierashuoneeksi, niin olkkari ei (ihan aina) täyty kaikella mahdollisella harrastusmateriaalilla.

Tässä tietysti taas pätee sama totuus, kuin autojenkin kanssa - asumus jokaiselle omien tarpeiden/mieltymysten/varallisuuden mukaan. Ei kaikkien tarvitse istua samaan muottiin. Itse olen nähdäkseni harrastanut kerrostaloelämää riittävästi yhden eliniän ajaksi. Siinä oli hyvätkin puolensa takavuosina, kun tuli töiden puolesta reissattua tiuhaan pitkiä käyttöönottokeikkoja. Ovi kiinni lähtiessään - ja ei tarvinnut juuri sen enempää huolehtia. Sitten vaan yhdeltä reissulta palatessa tuli mitta täyteen, kun kuunteli muista asunnoista kantautuvia ääniä ja mietti ettei kotonakaan saa olla rauhassa ja hiljaisuudessa. Pidemmän tähtäimen suunnitelmissa omakotitalo oli toki jo ollut aiemminkin.

Ja on nuo reissut onnistuneet omakotitalonkin kanssa, tosin hieman enemmän järjesteltävää ja vahdittavaa. Onneksi etävalvonta onnistuu hyvin kätevästi. Nykyään tuntuu siltä, että seuraava siirtymä sitten joskus tulevaisuudessa on ainoastaan enemmän korpeen, missä ihmisiä vielä vähemmän lähistöllä. Ja sieltä sitten toivottavasti suoraan monttuun... :LOL:

Ja sieltä sitten toivottavasti suoraan monttuun... :LOL:
Minä olen nyt sellaisessa loppusijoituspaikassa, että ei ole aikomus omin jaloin tästä lähteä.
(ellei nyt jotain aivan todella yllättävää, mutta suunnitelmissa tällaista ei ole)

e: ne keneltä tämä talo ostettiin, niin isäntä kuopattiin välillä kaupat/talon tyhjennys

Nimenomaan EI kekkuloida.
Kekkuloi nyt vähän edes...

Itsellä samanlaiset juhannussuunnitelmat kuin jo useita vuosia. Rauhallista grillailua ja saunomista. Ja jos kelit suovat, niin todennäköisesti myös vähän pyöräilyä ja luonnossa tessuttelua. Juhannustissuttelut jääneet yleensä pariin saunaolueen ja ehkä viinilasilliseen ruoan kanssa. Paremminkin ollut rauhoittumista, kuin kekkulointia. Kekkulointi käyntiin vasta kesälomien alkaessa...

imiset aina niin puhuu siitä matkustelemisesta, Minä en!

ei hirvittävästi yksin huvita

Mä kävin yksin just italiassa syömässä pizzaa ja tutustumassa taiteeseen. En tiedä miksi tollaiselle reissulle olisi pitänyt ottaa joku mukaan stressaamaan lentoja, hotelleja, matkalaukkuja, vaihtovaatteita, suunnitelmia yms yms. Sai ihan itse naputella just sen lennon, hotellin ja aktiviteetit mitä halus. En koe että matkustaminen millään tapaa tekee ihmisestä parempaa, mutta ainakin sain taas mielenkiintoista kokemusta ja kerrottavaa. Omia valintojahan nuo toki on ja en nyt tiedä miksi sinun ei kannattaisi varata lippuja helsinkiin vain sateen pelossa. Se toki jos ainut syy olisi jokin tietty terassi missä katsella naisia, mutta yhtälailla pubit, ravintolat, baarit ja kaupat on helsingissä, satoi tai paistoi?

Naisvaimon 35v syntymäpäivät tulossa. Pyysi yllättämään jollakin lahjalla eikä tullut tarkkoja ohjeita, kuten normaalisti, joten ostin lahjaksi kulmahiomakoneen ja paketoin sen hienosti vaaleanpunaiseen lahjapaperiin. Toki olen ostanut myös oikean lahjan mutta pidän sen piilossa ja annan ensin tuon koska haluan nähdä sen reaktion pakettia avatessa. Hän ei ole siis mikään sähkötyökaluihminen natiivisti. Oppiipahan olemaan.

https://www.puuilo.fi/tamforce-kulm...SxhpWkXjUffphBzbUPzKnAJXnrydj18BoCunEQAvD_BwE

Aika riskillä vetää...
Ettei olisi kone jo antajan kallossa kiinni ennenkuin oikean lahjaa ennättää esitellä.
Olen 100% varma, että tulen taas kerran katumaan tätä temppua, kuten aina olen joutunut vastaavia tempauksia katumaan, mutta en voi itselleni mitään. Minusta tuo on kuitenkin hyvä ja harmiton läppä.

Back
Ylös Bottom