- Liittynyt
- 31.7.2010
- Viestejä
- 5 312
Pikkuveljen ex:llä oli Maine Coon ja Norjalainen metsäkissa. Kertakaikkisen kurittomia- ja pirullisia epeleitä olivat ne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Edelleen kun intiassa ollaan niin en ihmettelis vaikka lentäjillä ei olis lentolupakirjaa.Nii, vetäskö jompi kumpi pilotti moottorit ilmajarrutukselle ja kierrokset meni tyhjäkäynnille. Edelleen olen sitä mieltä, että jos moottorit kävisi täysiä, niin nokea jää taivaalle.
Vai hullu ylikuorma, myötätuuli ja hydrauliikkavika. Vettä tankissa, rotat jyrsineet jotain tärkeää ohjainkaapelia tai huollossa jätetty piuhoja irti.
Luulisi että täkäläisiäkin valvoo ulkopuolinen taho. Ettei sielläkään ketä tahansa paikallista oteta lentämään kaukolentoja. Kotimaan lennot siellä varmaan lentääkin jokin paikallinen pena itse tehdyllä lentokoneellaan.Edelleen kun intiassa ollaan niin en ihmettelis vaikka lentäjillä ei olis lentolupakirjaa.
Niinhän sitä luulis. Mutta tosissaan olisi mielenkiintoista tietää missä meni vikaan. Onko joku yksinkertainen moka lentäjältä (flapsit? olisko edes irronnut maasta ilman?) vai tankkiauton pohjalla metrin kerros vettä? e: muistan jonku tapauksen oliko taiwanista missä nousussa tuli moottorivika ja kone piti sammuttaa/laittaa tyhjäkäynnille tms, hupsista keikkaa vaan kun nykästiin väärä kone sammuksiin. Jotain vastaavaa?Luulisi että täkäläisiäkin valvoo ulkopuolinen taho. Ettei sielläkään ketä tahansa paikallista oteta lentämään kaukolentoja. Kotimaan lennot siellä varmaan lentääkin jokin paikallinen pena itse tehdyllä lentokoneellaan.
Niinhän sitä luulis. Mutta tosissaan olisi mielenkiintoista tietää missä meni vikaan. Onko joku yksinkertainen moka lentäjältä (flapsit? olisko edes irronnut maasta ilman?) vai tankkiauton pohjalla metrin kerros vettä? e: muistan jonku tapauksen oliko taiwanista missä nousussa tuli moottorivika ja kone piti sammuttaa/laittaa tyhjäkäynnille tms, hupsista keikkaa vaan kun nykästiin väärä kone sammuksiin. Jotain vastaavaa?
Kaikki on toki pelkkää spekulointia ja kaikki selviää ajallaan. Yhtähyvin voimme spekuloida että hydrauliikka petti ja renkaat jäi alas siksi. Tai oli jotaiki kiireisempää ohjaamossa..Joku pilotti sanoi ettei laskutelineet nousseet takaisin vattaan ajallaan, niin spekuloi että kapteeni olis komentanu vetämään ne manuaalisesti ylös ja apukuski ymmärtäny väärin ja olikin vetässy ne fläpsit väärään asentoon ja noste katos. Ton pitäis kait nousta yhdelläkin moottorilla täydessä painossa.