Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aika harvoin vetää meikäläisen sanattomaksi. Ei nytkään, mutta lähellä ollaan. Kohtalaisen vahvaa mutuilua vetää Nordin. Vai oliko oikein tutkimustietoa perusteena?

Itsehän olen luonnolisesti torjunut haitallista uv-säteilyä kantamieni kristallien luomalla voimakentällä. Kuten tietysti jokainen loogisesti ajatteleva ihminen toimii.👍

P.S. Muutama olut vielä, niin alan laittelemaan syvästi kunnioittamani Lapinlahden Lintujen videolinkkejä. Suosittelen katsomaan ja perehtymään.

Minä olen pysyvästi Faraday-häkissä.

Se torjuu kaiken
Varman päälle.👍 Vielä jos on foliolla vuorattu suojakypärä päässä, jalat vihkivesivadissa, valkosipulivitja kaulassa ja edellä mainitut kristallit taskussa. Niin tällä suojaudutaan jo suurimmilta ja todennäköisimmiltä uhilta.

Mahtaakohan olla mainittuna sisäministeriön häiriö- ja kriiseihinvarautumisoppaassa, vai olisiko tarvetta päivittää opas ajan tasalle? Voisin tämän yksitoikkoisen tehtävän tarvittaessa suostua toteuttamaan, kunhan hinnasta sovitaan.

Aika harvoin vetää meikäläisen sanattomaksi. Ei nytkään, mutta lähellä ollaan. Kohtalaisen vahvaa mutuilua vetää Nordin. Vai oliko oikein tutkimustietoa perusteena?

Itsehän olen luonnolisesti torjunut haitallista uv-säteilyä kantamieni kristallien luomalla voimakentällä. Kuten tietysti jokainen loogisesti ajatteleva ihminen toimii.👍

Marialla on omaa sisäistä tietoa vaikka muille jakaa...ja ilmeisesti aika kivasti osaa rahastaa uskollisia seuraajiaan erilaisilla kursseillaan.

Omassa tuttavapiirissä on muutama tämmöinen samankaltainen hörhö. Yksi joogaopettaja piti kivoja tunteja, mutta lopetin sitten, kun hän alkoi puhua sähköpistokkeista tulevasta säteilystä, minkä vuoksi ne piti peittää kankailla.

Tehneet Sylvillekin kappaleen. Ja tässäkin hieman vähemmän listoilla soitetussa kappaleessa yhdistyy mielestäni parhaimpien Lappareiden kappaleiden elementtejä: sanoituksien huumori yhdistettynä surumielisyyteen ja toimivaan sovitukseen.

Radiossa enimmäkseen soitettuina ehkä puhtaat huumorikappaleet, mutta tuotannosta löytyy myös hienoja hyvin melankolisia kappaleita. Ja enimmäkseen näiden yhdistelmiä. Ehkäpä se lintutatuointi vielä joku päivä nahkaan ilmestyy...🤔

Pari viikkoa siten mökillä ulkoliiterissä majaillut syksyllä viimeksi käynnistetty B&S syksyn bensoilla ja talven yli viettäneen käynnistys vaati 4 nykäisyä.
Muutaman nykäisyn se ruohonleikkuri kanssa vaati, mutten huomannut laskea. Tod näk. 3-4, kun ei aiheuttanut isompaa kiroamista.

Sain ihanan viestin tänään joltain mieheltä. Se kirjoitti: huh huh, nyt tiedän miltä kaunis nainen näyttää 😍
Voi että miten se piristi koko päivän!

1000016324.webp

Back
Ylös Bottom