Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Uh, jälkkäri vol. 2. Tässähän on kivasti reenaaminenkin ulkoistettu, kun vetää Jenkkipunnerrusta 😄

1000009822.webp

E. Ihan hyvää on hän. Hintakin aika suolainen maitokauppaoluelle. Olikohan 6,40€.

#paloi
#eijole
#elmäntapamuutos?😱

Semmoinenkin muutos että vaihdoin salipäivän lauvantaista huomiselle sunnuntaille. Salin sijaan lauvantai alkoikin ikea-vepsäläinen-puutarhamyymälä-rusta. Salireeni kuulkaas aika kevyttä hommaa.

Tämä kyllä ihmeellistä miten tavallisessa ruokakaupassa missä käyty miljoona kertaa ja ostetaan arkipäiväistä, niin keeestääää.
Joo en ymmärrä että lähes joka tuotetta täytyy hypistellä ja suunnilleen lukea kaikki etiketit läpi ennenku ostopäätös tehdään. Itellä aika suoraviivanen meininki, tietää mitä haluaa ja sitä otetaan. Dats it.

Mulla on toi naama aina kun teams chatissa tulee ”Hello”. Eikä muuta.

Voi saatanan saatana. Jos pitää viestiä kun mun status näyttää varattua (75% joka päivä), niin perkele esitä asiasi.

Siinähän paskiaiset odotatte mun ”Hello” vastausta.

Itse asiassa rupesi vituttamaan taas toi vitun chat muutenkin. Vie jokaisen ihmisen työtehosta 60% jos antaa sen orjuuttaa itsensä.

huomio

Uudessa Mission Impossible elokuvassa mösjöö T. Cruise ajaa Land Cruiseria hehe.

Nythän se on pakko käydä väijymässä.

En ole koskaan ollut intohimoinen sisustaja, mutta siltikin huomannut, että paljon vähemmän tulee harrastettua tuollaista, kun elelee erakkona.

On se kumma. :unsure:
Eiköhän se ole jotain sellaista pesänrakennusmentaliteettia. Tähän päätynyt, kun katsoo noiden lintujen nyppivän koirankarvoja ja viltinpalasia omaan palatsiinsa. En tiedä, mitä tapahtuisi, jos toisi ulos live, laugh, love kuvioidun ryijyn.

Menee muuten levottoman paljon sähköä kärryä vetäessä. Pitäs olla näihin hommiin tdi.

Back
Ylös Bottom