Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tietämättömille täytyy valaista, että 15v sitten ääsjoella ei näkynyt yhtään/lähes yhtään muita lajitovereita kuin selvästi paikallisia alkuasukkaita.
Mopomiehenä skuutti alle ja sit @TJJ :lle korjaukseen?aika kaukana maalaispojalle jokirannasta!
viimeksi kun turussa yö:tä niin turvallisesti kakolanmäellä
Sokos seurahuone.aika kaukana maalaispojalle jokirannasta!
viimeksi kun turussa yö:tä niin turvallisesti kakolanmäellä
Vai onko Suomen sisäistä muuttoliikettä joskus ollut Aäsjoelle päin![]()
Sokos seurahuone.
esinmerkiksi Minä olen asunut vasta noin 17v
Kouluun on sopiva matka, Lyni ihan naapurikorttelissa ja jokirannallekaan ei ole pitkä matka.no tuosta varmasti kuhtalaisen turvalliset etäisyydet jokapaikkaan
etenkin jos/kun nukkumaanmenoaika ennen puolta yötä
helssingissäkun kun asun aina katajanokalla missä tallustellessa, mihin aikaan vuorokaudesta tahansa, ei juuri muita näy
silti taktiikkani on sieläkin, että ydinkeskustasta pois, alepapyörällä, jo hyvissä ajoin ja viimeinen tuoppi sitten joko poseidonissa tai siina toisessa paikallisessa niin siitä on turvallista liikkua kävellen hotelli katajanokkaan
olen muuten joskus ottanut viimeisen vasta aulabaarissa, yksin, sielä ei ole ikinä ehtoolla muita
Ei kun käyt oikein etsimällä etsimässä roadmaneja. Ja annat niille samalla reissulla köpötestä oikein isän kädestä. Niin oppivat olemaan.mikä roadmanturvallinen alue sielä?