Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Trampoliinilla menee luut.

Joku foorumilla kertoi aikanaan kun oli luiden rikkoutumisesta puhetta, että tuli trampoliinista alas en muista läpi vai ohi, mutta jalat edellä ja kummatkin sääriluut rikkipoikkikatki. Siinähän sitä tosiaan rentoutuu sitten jonkin aikaa ilman rasittavia urheiluhommia. Ja varmaan alkuun saa kunnon morfiinitkin.

Joku foorumilla kertoi aikanaan kun oli luiden rikkoutumisesta puhetta, että tuli trampoliinista alas en muista läpi vai ohi, mutta jalat edellä ja kummatkin sääriluut rikkipoikkikatki. Siinähän sitä tosiaan rentoutuu sitten jonkin aikaa ilman rasittavia urheiluhommia. Ja varmaan alkuun saa kunnon morfiinitkin.

Pystyy sentään perseen pyyhimään ja katsomaan kissavideoita. Jos käet edellä ja molemmat ranteet pirstaleiks niin kissavideon vaihto onnistuu nenällä, mut perseen pyyhintä ei.

Kuin myös. Enemmän lyön nyrkillä naamaan ja saan itse nyrkistä naamaan. Joskus kuristellaan.

Minä aloin (vanhuuttaan?) vierastaa tätä mätkimisen ajatusta, joten tuo painihinkkaaminen on tuntunut oikeinkin sopivalta. Ehdoton bonus on itsetunnolle se, että tällainen ylipainoinen iso tätikin pyörii siellä ihan kevyesti toisten viskottavana. Häviän siis joka kerta, mutta on sellainen olo, että en sentään ole aivan toivoton valas lentäessäni miten sattuu.

Thaiheilunnassa on aina sykkeet tapissa. Ei oikein kehitä kuntoa pitemmän päälle. Mutta mahdottoman rankkaa on.

Sykkeet on minulla BJJ:ssä myös aivan liian korkeat kuntoiluun, mutta nollaa päätä erittäin tehokkaasti. Yritän sitten kuntoilua suorittaa kevyemmän sykkeen touhussa muuten.

Itsellä meni vähän moti thaihuitomisessa kun eka 8 viikon alkeiskurssia sitten ryhmät sekoitettiin yhteen kokeneempien kanssa. Yritä siinä sitten vetää sykkeet tapissa ja muistaa oikeat tekniikat kun vastapari haluais ehkä vähän haastetta.

Kivempi vain käydä ulkoilmassa tallustelemassa ja yrittää edes jotenkin salilla räpiköidä painojen kanssa.

Tilauskirja täyttyy kovaa vauhtia heti näin viikon alussa. Toimitusaikataulu on kuitenkin vahvasti savolaisella mallilla: suattaapa olla että huomenna, suottaapa olle että ei.

veiköhän Minun tyyneys voiton kaikista lavvantaina?

IMG_5919.webp

Back
Ylös Bottom