Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minulla on muutama kultaraha. Mietin tässä, että pitäisiköhän nuo vaihtaa eurovaluuttaan ja johonkin muuhun vaiko hillota vielä seuraavaksi 20 vuodeksi sukkalaatikkoonsa. :unsure: Sinänsä ehkä vaikea nähdä, että kullan hinta nyt ainakaan kovin dramaattisesti jatkossa alaspäinkään tippuisi.

no aivan varmasti eurot tippuu enempi

ja kul, kultaa ei tule törsättyä, eurot voi huomaamatta pistää johonkin humpuukiin

Töissä ei ole saanut mitään aikaiseksi.

Kai sillä pari kaljaa on ansainnut.

"Karhu oli kiinniotettassa hyväkuntoinen. Nyt sen annetaan rauhoittua, minkä jälkeen sille annetaan maidonkorviketta ja hunajaa. Kuusamon suurpetokeskus ottaa karhun hoiviinsa myöhemmin." Pikkunalle ❤️

Perjantain tilanne:
-pakko raahautua H*lsinkiin
-pakko pukeutua etäisen siististi
+jäi luppoaikaa käydä oluella että kestää em. miinukset.
IMG_20250425_155642_dQP6irvN3Q.webp

ihmettelin että onpa perkeleen tulinen tämä Saarioisen pitsalätty, no mähän olin pistäny siihen pippurimaustetta vahingossa.

Olisipa jotakin kivaa.

Tai hyvää.

Eilen töistä tullessa kävin asioilla ja sieltä kotiin vähän ennen klo 17.
Hirveä päänsärky, kun töissä älytön työjono. Olin ilmeisesti koko päivän purrut hampaita yhteen ja kiristänyt niskalihaksia.
Vaatteet pois ja hetken lepuutus, että josko päänsärky vähän helpottaisi ja jaksaisi alkaa katselemaan jotain sapuskahommaa -> heräsin 05:18

iu

Minulla on eilisestä lähtien ollut kovat vatsakivut, jopa yöllä heräsin. Milloinkahan koittaa aika, jolloin 1) ei koske vatsaan 2) ei okseta ja 3) kakka tulee normaalisti.

Kyllä on ihmisen elämä kurjaa 🥺

Caddy Maxin takajarruremppa tehty. Jarrulevyt ja palat vaihtoon sekä melkoista ehjäämistä, kun liukutapit perinteisesti jumissa. Olisi kannattanut herkistellä jarruja, niin olisi välttänyt ehkä tämänkin rempan. Eiköhän sen nyt saa kuitenkin katsastettua, jos siitä saisi jollekin Nettiauton selaajalle ostohousut jalkaan.

Einö Grön 86 wee, keikkailee, värkkää naisten kanssa ja rakentaa saunaa kesämökille. On kyllä kovimpia äijiä koko maassa.
Mutta kaikista kovin ikinä:

About vuosittain tulee katottua nämä, pysyy poissa turhat valittamiset. Aivan uskomaton ihminen kerrassaan.

Back
Ylös Bottom