Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

58a05ea6-3ca4-4f74-be46-e3d71189f0d0.webp

Minä pystyin: osingoilla

olisi kyllä muutenkin ollut käteistä: tuonverran joutilaana

Alaiseni, joka jäi perhevapaalle viime vuoden loppupuolella ja palaa "aikaisintaan kesällä 2026" laittoi minulle eilen ihmettelevän viestin, että onko meidän työpaikan parkkihallissa joku bugi vai miksi hänen pysäköintilupansa ei toimi.

Myönnän, että aika epäuskoisena tuijotin sitä viestiä ja mietin, että miten tähän poliittisesti vastataan, että miksi ihmeessä hänellä siis olisi pysäköintilupa työpaikan parkkihallissa, kun hän ei käy töissä. Päädyin vastaamaan, että työpaikkapysäköinti on tarkoitettu työpäivien ajaksi, joten pidemmän vapaan aikana lupaa ei ole. Eikö toi nyt ole aivan perusjuttu?

Minä raukka en ymmärrä noista mitään, ostelen täysin moukan tuurilla ja mutuntuntumalla

&loput tämän vuoden osingoista käytän mätkyjen maksuun, sen olen jo päättänyt

Alaiseni, joka jäi perhevapaalle viime vuoden loppupuolella ja palaa "aikaisintaan kesällä 2026" laittoi minulle eilen ihmettelevän viestin, että onko meidän työpaikan parkkihallissa joku bugi vai miksi hänen pysäköintilupansa ei toimi.

Myönnän, että aika epäuskoisena tuijotin sitä viestiä ja mietin, että miten tähän poliittisesti vastataan, että miksi ihmeessä hänellä siis olisi pysäköintilupa työpaikan parkkihallissa, kun hän ei käy töissä. Päädyin vastaamaan, että työpaikkapysäköinti on tarkoitettu työpäivien ajaksi, joten pidemmän vapaan aikana lupaa ei ole. Eikö toi nyt ole aivan perusjuttu?
Sen se teettää kun sosialismiin kasvaa, saavutettu etu jne.

vähä sama asenne kun kuntoilusalilla, kunha käy ja tekee, se piiisaa, täydellisesti

ei minkäänlaista suunnitelmallisuutta sielä käymisessä,

mutta se kyllä tuntuu piisaavan kun sielä käy, eikä jätä käymättä, aivan sama mitä sielä tekee, kunhan käy

etellinen pidempi noin kahten ja puolen kuukauden tauko kuntoilusalillakäymisessä oli kun ostin moottoripyörän noin 23v sitten

sen jälkeen tauot ovat olleet sairasteluista/pyhistä johtuen ja laskettu päivissä/viikoissa

kun ostin moottoripyörän

sillon ei ehtiny, mutta tuli kilomeetterejäki noin 10tkm Suvessa!

huhhuh

nykyään ei tule viidessä Suvessa tuota määrää, ei likikään

Back
Ylös Bottom