Aina.Onko #lihavaolo? Jos on, niin on. Grillannut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aina.Onko #lihavaolo? Jos on, niin on. Grillannut.
Nyt ei Sylvi tykkää varmaankaan. Macasta en tiedä.Kaliahammasta kolottaisi vietävästi
Nyt ei Sylvi tykkää varmaankaan. Macasta en tiedä.
Ennustan että se hionta ainakin tulee yllättämään parilla eri tapaavahaus itessään on ihan lemon squeezy mutta jos käsipelillä aiot hioa niin odotan kirosanoja ja hermoromahdusta.
Kaliahammasta kolottaisi vietävästi
Sama.Aina.
Kun hiottava pinta-ala on pieni, kappaleessa on mutkia sekä muotoja ja eläkeläisellä on aikaa, ehdottaisin itse vaihtoehtona hienoa hiomapaperia ja käsityötä muutaman oluen voimin. Lopputulos on luultavasti siistimpi ja kustannus-/hyötysuhde parempi kuin koneella, varsinkin jos se kone olisi tyyppiä mitäsattuu.No juu. Itse en omista minkäänlaista hiomakonetta... Pitää vähän kysellä, olisi jollakin lainata.
Tämähän se aina on ongelma. Jos jotain haluaa tehdä niin 1) ei ole taitoja 2) ei ole välineitä 3) ei ole työkaluja![]()
Tuntuu että kun vehkeet lisääntyy, ne myös katoaa helpommin. Tänään ollut kaapelikenkätyökalu ankaran etsinnän kohteena.Kun hiottava pinta-ala on pieni, kappaleessa on mutkia sekä muotoja ja eläkeläisellä on aikaa, ehdottaisin itse vaihtoehtona hienoa hiomapaperia ja käsityötä muutaman oluen voimin. Lopputulos on luultavasti siistimpi ja kustannus-/hyötysuhde parempi kuin koneella, varsinkin jos se kone olisi tyyppiä mitäsattuu.
Reilut viisi vuotta kun on kerännyt kamaa autotalliin, niin alkaa lopulta huomaamaan että jokaista pikkuhommaa ei tarvitse tehdä kiroillen tai rautakaupan kautta juosten vaan yleensä passelit välineet löytyvät hyllystä. Hiluxharrastajien kanssa en ala varusteissa kilpailemaan, mutta peruskotitarvevälineistö alkaa olemaan kasassa, vaikka jotain pientä on edelleen välittömällä ostoslistallakin. Taidot ovat sitten edelleen asia erikseen, mutta yleensä kun vain alkaa tekemään niin aina jotain tapahtuu, kunhan lopputuloksen laadusta ei välitä liikaa.
Ei sitä pirua saa hengiltä kuin hukuttamalla...Älä anna periksi! Se on viinamato.