Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vastasin siltä kantilta että jos eläköityisi johonkin keskelle ei mitään luonnon helmaan. Halpa asuminen, ei juna-asemaa, ei töitä, ei mitään paitsi eläkeläisiä ja keskustapuolue vallassa mieluiten. Vaalea leipä sentään, en nyt ihan barbaari kuitenkaan ole. Vastaukseksi tuli: Tervo, Pohjois-Sawo. Siinä ihan Luopion vieressä. Siis ei Kuopion, vaan Luopion.

Unelmiesi kunta on...​

Kainuun
Kajaani

iu

En muista olenko ikinä käynyt, mutta kuulostaa varsin epäluotettavalta kyselyltä. :unsure:

No tuota...

Unelmiesi kunta on...​

Kainuun
Kajaani

iu

En muista olenko ikinä käynyt, mutta kuulostaa varsin epäluotettavalta kyselyltä. :unsure:

Lahti.

Tjaa. Ainoa kokemus lähinnä vahvasti kuselta haisevasta rautatieasemasta, mutta varmasti löytyisi veihättävämpiäkin kohteita tutustumiseen.

Olen siis valmis lahtelaistumaan, jos jostain kumman syystä muuttaisin pois Mualiman Navalta.

Vastaukseksi tuli: Tervo, Pohjois-Sawo. Siinä ihan Luopion vieressä. Siis ei Kuopion, vaan Luopion.

Tervossa oli ennen - noin 45 v - sitten huoltoasema. Sieltä sai ostaa maailman kovimpia lakritsipötkyjä. Oli varmaan iso varasto ja vähän menekkiä, joten namit olivat päässeet kuivumaan. Niiden syömisessä oli haastetta.

Olen koittanut päästä kahden eri tervolaisen naisen pöksyihin, ei onnea. Tuskin tuo paikka on siis minua varten.

Kysely antoi vastaukseksi Kajaanin.

Pitkään pyöri oma kuntani ykkösenä mutta ihan lopussa notkahti joku muu ekaks, no ei paha, asun melkein siellä missä testin mukaan "on hyvä asua"

Back
Ylös Bottom