Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

"Kymenlaakson pelastuslaitoksen mukaan ihmiset ovat kuitenkin häirinneet kuuttia. Ihmiset kuvanneet kuuttia, lähestyneet sitä liian läheltä ja jopa vieneet koiria haistelemaan poikasta, pelastuslaitos kertoo." Yle.fi

Perkele. Nurkan taa ja nappi otsaan.
Ei siis kuutille. Eikä koirille.
😡

Palkalla cuntoilemassa.

Etes tämmönen vanha natikka ei lepoa kaipaa. Nuorena kyllä joskus pääsi ylikuntoon.
Nyt 20.päivä yhdellä lepopäivällä.

Löytyi ostoskärryistä..paljonko huudetaan?

20250328_150954.webp

Viimeksi muokattu:
Leuvat on vedetty, mutta aikamoista puurtamista vaatii saada 2,5kilua lisää tulokseen. Ja sehän voi vaikka ponpata takas alaspäin vaikka kerran saiskin. :/

Leuvat on vedetty, mutta aikamoista puurtamista vaatii saada 2,5kilua lisää tulokseen. Ja sehän voi vaikka ponpata takas alaspäin vaikka kerran saiskin. :/
Mä oon vedellyt ilman ohjelmaa pari vuotta viikottain. Kehitys=0. Aina samat🤷‍♂️. Pitäs jaksaa suunnitella.

Varmasti ponppaaki jossain vaiheessa. Sitähän se reenaus on, että joskus kulkee yhden päivän ja sit on kymmenen treeniä kauheeta paskaa.

suunnittelin saunassakäymistä

mutta: ei ole

pitääkö ensin piipahtaa, varmuudenvuoksi, maitokaupassa

entä jos taakseni tulee jonottamaan joku seksibeibe ja Minulla onely keskiolutta ravintona?!

Back
Ylös Bottom