Kuinkas paidan silitys tepsi tällä kerralla?
tavallaan meni vähä liian hyvin
oli jo NAISseuraa siinä vaiheessa kun alueelle saapui hän joka olisi kinostanut enemmän
eikä ollut Miestä vaihtaa vosua lennosta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuinkas paidan silitys tepsi tällä kerralla?
Jos nykyiset hommat alkaa jossain vaiheessa kyllästyttää niin tuo olisi kyllä oiva vaihtoehto.Maltsun varastomiehen hommat vois olla kova.
No tää on kyllä...Samanlaista työtä minäkin teen, ja oon tehnyt ison osan elämästäni samanlaisten kunnianhimottomien tuulipukuihmisten kans. Olen/olin itekin semmoinen pitkän aikaa mutta en vaan millään istu siihen muottiin. Työn näköalattomuus ja viikosta toiseen itseään toistava kaava alkaa menemään mun sietokyvyn yli. Mikään työssä ei oo haastavaa, mikään ei oo palkitsevaa, missään ei voi enää parantaa ja vaikka teen työni kuinka hyvin ja paremmin kuin muut, kukaan ei sitä huomaa
Jos käyttäisin 40% potentiaalistani työhön, se olisi kyllä aivan liikaa. Sanoisin maksimiksi 30. Tavoiteltava tila 25, siihen on varmasti tyytyväinen niin esimies/työnantaja kuin itekki.ja itelläkin tulee olo, että vaikka tein parhaani töissä se oli silti maksimissaan 10% siitä potentiaalista minkä pystyisin antamaan. Se käyttämätön 90% alkaa jo valvottamaan mua öisin joten on aika tehdä muutoksia.
Jos siitä tykkäät, niin ehdottomasti panokset sinne.ns tietotyötä seuraavaksi ja yritän ponnistaa ylöspäin kohti vastuita ja vaikeuksia.
Tämä hyvä. Avoin keskustelu ei ole koskaan haitallista.Omassa firmassa taulukko määrää myös palkan määrän aika pitkälle, mutta se taulukon huippu olis jo niin valtava parannus nykyiseen nähden että se on riittävän lähellä taivasta hetkeksi. Puhuin tästä just pomolle pari viikkoa sitten melkeenpä yhtä suoraan ja kevään mittaan on muutoksia odotettavissa.
No nythän uhkaa jo runsaudenpula. Eli ei mennyt silitys hukkaan.tavallaan meni vähä liian hyvin
oli jo NAISseuraa siinä vaiheessa kun alueelle saapui hän joka olisi kinostanut enemmän
eikä ollut Miestä vaihtaa vosua lennosta
Ullatuus...tavallaan meni vähä liian hyvin
Tämä ei kyllä enää mee froidilaisesta lopsahduksesta mieheltä, joka "ei koskaan saa".oli jo NAISseuraa siinä vaiheessa kun alueelle saapui hän joka olisi kinostanut enemmän
Oikein.eikä ollut Miestä vaihtaa vosua lennosta
Kenwoodin hommissa voisi olla myös rattoisaa. Mihinköhän mr erikoisliikemies on kadonnut, onkohan tullut verotarkastus ja pidettävä matalaa profiilia?Jos nykyiset hommat alkaa jossain vaiheessa kyllästyttää niin tuo olisi kyllä oiva vaihtoehto.
Huh sitä urheilusuoritusta, parempi näin.
Ei pysty.Juhlapäivän kunniaksi ilahduta palstalaisia kuvalla?

#lähetepalautetaaneitäytähoidonkriteereitäIkuisuuden kestäneet parahypertyreoosioireet ovat alkaneet vaikuttaa mielenrauhaan. Tai oikeammin se, että jatko on edelleen epävarmaa. Tk-lkr (torvelo) oli ihan itse tutkinut paikallisen sairaalaan leikkauskriteereitä ja kertoi, että minun hyperkalsemia-arvot on vielä liian pieniä, en pääse riman yli, tule 6 kk:n jälkeen verikokeisiin niin katsotaan sitten uudelleen. Tässä vaiheessa Sylvi pimahti. Kerroin, että en tarvitse hoitoa viitearvojeni vuoksi vaan vaikeiden OIREIDEN takia, jotka ovat kohta kolme kuukautta haitanneet jokapäiväistä elämääni. Jos oireiden syytä ei hoideta, niin sitten on hoidettava oireita asianmukaisesti eikä kerrottava potilaalle, jotta kärsi ja pärjäile puoli vuotta ja mietitään sitten uudelleenLopuksi sain sentään kuulla, että "no jos minä nyt lähetän sen konsultointipyynnön endokrinologialle..."
Oikein. Tuo on juuri se, mitä hänen on tehtävä. Hallelujaa. Tiedä sitten, minkälaisen tekstin hän on saanut aikaan.
Nyt tässä odotellaan varmaan kuukauden verran vastausta ja eletään päivittäisten vatsakipujen, pahoinvoinnin ja "kakka ei tule" -ongelman kanssa. Tämä stressi näkyy nyt nukkumisongelmina, mistä seuraa väsymystä, mistä seuraa mielialaoireita ja loppu onkin historiaaPitänee varoittaa henkilökohtaista tsykiatriani jo ennakkoon. Raukkaparka, juuri kun hän on saanut minut oireettomaksi ja hykertelee jo mielissään erinomaista hoitovastetta ja että Sylvin voisi ehkä siirtää pois erikoissairaanhoidosta niin...
katso liitettä 270089
tavallaan meni vähä liian hyvin
Unohtu kysyä oliko Omeka ranteessa?