Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voihan vompatti... :P Itse sen 3 tuntia sentäs? Oletko ryystänyt kahvia Dinhon tahtiin?

Olen ryystänyt kolme kuppia. Ei oikein maistunut ruoka ja kahvi pisti pakkia sekaisin. Vähän ku olis hillitön darra!

Huomasin , että olet nostellut Lenin painoja? :hyvä: Hyvä! I added you as a friend :)

ootko katkennu tänään pervoilemaan jo?
En vielä. Itse? Onko tehnyt mieli.

Olen ryystänyt kolme kuppia. Ei oikein maistunut ruoka ja kahvi pisti pakkia sekaisin. Vähän ku olis hillitön darra!
Mä oon vetäny neljä. Just sopiva määrä.

Huomasin , että olet nostellut Lenin painoja? :hyvä: Hyvä! I added you as a friend :)
Woot? Ma ei ummarra...

Fiddu. Tylsää. Pitäis jotain tekemistä keksiä siksi aikaa että aurinko ottaa laskeakseen, sit voi heittää leffan rullaamaan tai alkaa pelata. Mitähän sitä keksis? Extrememasturbointia parvekkeella kuuman paistinpannun ja banaanilastujen kera?

Tuun, jos Raptori tulee. :haart:

Ilman tuhtia humalatilaa ja tukijoukkoja uskallus on vähän niin ja näin. :D

Oon ihan nuokuis. Sellanen apaattinen mut ei mitenkään huono olo. En jaksa stressata mistään, menee miten menee. Kuhan on katto pään päällä niin ihan sama. :zzzz:

Hoiteletteko ja voiteletteko työ meirät tulemaan? :haart:

Mulla olikin sua jo ikävä! Mites meni heltsinkissä? Saikko melaa mekkoon?
En saanu! Joku kundi tosin yritti avata mun hametta Kaapelilla?! Katoin sitä murhaavasti ja laitoin tuplarusetin :hyper:
Tuli tampattua lauantaina 7h ja sunnuntaina 6h. Että oli jalat vielä eilenkin ihan tuusannuuskana.
Hyvä reissu oli :haart: :dance2:

Qan, ihana nainen! :haart:
Ihana hylje :whip:
Meikä on laihtunu 2kg!!

En saanu! Joku kundi tosin yritti avata mun hametta Kaapelilla?! Katoin sitä murhaavasti ja laitoin tuplarusetin :hyper:
Tuli tampattua lauantaina 7h ja sunnuntaina 6h. Että oli jalat vielä eilenkin ihan tuusannuuskana.

Ihana hylje :whip:
Meikä on laihtunu 2kg!!
No ilmankos sitten olivat kaikki hameenliepeissä kiinni!

Mä voisin osallistua tuohon voitelupuoleen?!
Voit aloittaa sen jo täällä Turun päässä. Asianmukainen voitelu helpottaa matkantekoa. Ja Dinho voi sitten hoitaa asianmukaisen hoitelun, kun ollaan pelipaikoilla. Hoitelua helpottaa voitelu. :haart:

Voit aloittaa sen jo täällä Turun päässä. Asianmukainen voitelu helpottaa matkantekoa. Ja Dinho voi sitten hoitaa asianmukaisen hoitelun, kun ollaan pelipaikoilla. Hoitelua helpottaa voitelu. :haart:

Vois tosiaan panostaan tiimityöskentelyyn tuolla reissulla. :rolleyes:

Se olin minä! Buhahaha...

Vois tosiaan panostaan tiimityöskentelyyn tuolla reissulla. :rolleyes:
RAPE.png

Jei! Olisitteki ollu te <3

Back
Ylös Bottom