Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onneksi olkoon vaan jaws...
Nyt vähän aamukahvia... sitten ratsastamaan!
Kiitos kaikille tasapuolisesti.. onks sulla miäs sielä?

Heppatytöt on kovia ratsastamaan :arvi:Oon menossa ihan tallille, muut ratsastukset hoidettiin jo aamulla![]()
Eikö oo kiva kun hommat skulaa? Mullakin on ollut harvinaisen pitkä aika siitä, että on joutunut odottamaan/jonottamaan byrokratiapaskan takia :knockonwood:Sain sen kiropraktikkoajan jo huomiseksi. Ihanan nopeasti etenee asiat<3
Hmm ei oo vielä maa lähtenyt alta pois, ehkä ne failas kokeensa.
Ei jumalauta mikä olo :urjo:
Eikö oo kiva kun hommat skulaa? Mullakin on ollut harvinaisen pitkä aika siitä, että on joutunut odottamaan/jonottamaan byrokratiapaskan takia :knockonwood:
Paljonko maksaa kiropraktikko?
Oikea asenne :thumbs:En tiedä yhtään paljon maksaa eikä kiinnostakaan, firman piikkiin menee :D
Pitäisköhän soittaa...?Yle X:llä puhutaan kehonrakentajista/voimanostajista.. Haluavat että joku ex- käyttäjä soittelee sinne ja kertoo omista tunteista jne.. Roheiini on vain portti kovempiin aineisiin :lol2:
Mitäs tässä.. Yritän löytää sisäistä lehmipoikaani.Cou!! Mitä jäbä?
Se on oikein. Voit purkaa niihin painoihin sun purkamattoman homoraivon kun et oo päässyt homoileen. Homo.mä lähen kohta puntille rimpuileen 2 kilon hanttelien kanssa..
Mä kannustan sua, kyllä se sieltä tulee..Mitäs tässä.. Yritän löytää sisäistä lehmipoikaani.
mjaah.. Hävettää kirjoittaa mitään treenipäivyriin, kun naisetkin on mua vahvempia.. :D ehkä yritän sitä tankoa penkistä... hmm.Se on oikein. Voit purkaa niihin painoihin sun purkamattoman homoraivon kun et oo päässyt homoileen. Homo.
Mä veikkaan viinaa.Huh...
Arvaa vaan....
Pitää varmaan katsoa taas yks hyvä leffa.Mä kannustan sua, kyllä se sieltä tulee..
Tuo Leni on kyllä aika hurja. Se vetäis maasta vaikka mut ja sut.mjaah.. Hävettää kirjoittaa mitään treenipäivyriin, kun naisetkin on mua vahvempia.. :D ehkä yritän sitä tankoa penkistä... hmm.
Mäkin, mutta vielä pillereitä siihen päälle.Mä veikkaan viinaa.
Katso sellainen kuin, Once Upon a Time In The West, joku Huuliharppukostaja(?). Ihan vitun hyvä. Siinä on Henry Ford ja Charles Bronson ainaski.Pitää varmaan katsoa taas yks hyvä leffa.The Good, the Bad and the Ugly. Vai oliko se sittenkin Brokeback Mountain?
:PTuo Leni on kyllä aika hurja. Se vetäis maasta vaikka mut ja sut.
Mun on ihan tosissaan pitänyt katsoa tuo jo pitempään.. Spagettiwesternit on parhaita.Katso sellainen kuin, Once Upon a Time In The West, joku Huuliharppukostaja(?). Ihan vitun hyvä. Siinä on Henry Ford ja Charles Bronson ainaski.
Se on oikeesti aevan mahottoman hyvä.:DMun on ihan tosissaan pitänyt katsoa tuo jo pitempään.. Spagettiwesternit on parhaita.