Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

IMG_8608.webp

Vittuuu.. piti taas mennä selaamaan noita käytettyjä soittimia. Nyt ei pääse yli yhdestä Suhrin telestä (ei varmaan sano suurimmalle osalle mitään, mutta kummiskin).. Reilu kaks kiloa selällään, jos tuon nappaa. Halpahan tuo toki olis nykyisiin uusiin verrattuna, kun uusien hinnat karannu aivan pilviin.

Tein jo pieniä taloudellisia peliliikkeitä, mutta nukutaan nyt yön yli, ennen ku ruvetaan sinetöimään kauppoja..

Ai kellokuvia vai?

Jäsen V ottaa kyllä varmasti parempia kuvia kuin minä. Jaan silti.

katso liitettä 262515

Tietysti kaikki eri ajassa, käänsin sentään päivämäärät mätsäämään.
Paljonko pitäis laittaa lisää rahaa, että sais kellon joka ois oikeassa ajassa ku sen aamulla ottaa yöpöydän laatikosta?

Tää oli kyllä hullua infoa.

Ihan niinku puhuttais porkkesta, joka pitää työntää pihasta, tai merssusta, johon ei syty keltainen valo juustokupuun katolla vaikka takapenkki on tyhjä, hyvinä autoina.

Paljonko pitäis laittaa lisää rahaa, että sais kellon joka ois oikeassa ajassa ku sen aamulla ottaa yöpöydän laatikosta?
Paljon vähemmän.

Olen päässyt yli jo siitä että kellon pitää olla sekunnilleen oikeassa...jos joskus kolmekymppisenä. Ei ole minun aikataulut niin minuutin tarkkoja etteikö noiden tarkkuudella olisi ajoissa paikalla...tai että jaksais sekunnilleen säätää aikavyöhykkeen vaihtuessa.

Jäsen V ottaa kyllä varmasti parempia kuvia kuin minä.

mutta Minäpä en jaksa valokuvata

mutta siinä on Tohtorilla lattialla lojumassa noin meikäläisen huushållin hinta

Back
Ylös Bottom