Tarvitsenko?
![]()
![]()
Paras laite keittiössä vedenkeittimen jälkeen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarvitsenko?
![]()
![]()
Eikö muka enää oteta mitään näitä Hartola vastaan Sysmä -maaotteluita ja mitä näitä nyt on? Pori vs. Rauma jne.
Paras laite keittiössä vedenkeittimen jälkeen.
Teidät on nähty.Jos nyt pysyn paremmin hereillä, niin lähden käymään kaupassa.
Minulla ei kumpaakaan
tullaista uunia ole harkinnut, mutta sitten olen tuumannu, että mitä mä sillä tekisin?
tuleeko sillä esim parempi maksalaatikko verrattuna paistinpannulla lämmittämiseen? kerro
Heräsin juuri toisilta päikkäreiltä.
View: https://www.instagram.com/reel/C3Vkjxpt0uR/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==
Jos nyt pysyn paremmin hereillä, niin lähden käymään kaupassa.
Mutta entäs rrrasva??!!Paras laite keittiössä vedenkeittimen jälkeen.
Äsken kauppareissulla bongasin juuri skinin. Ei kyllä ole omassa kotikaupungissakaan juuri näkynyt moisia harvinaisuuksia.EJoskus siinä 2000-luvun taitteessahan tais olla myös näitä hopparit vastaan skinit -meininkejä, jopa täällä Jykylässä, joita ei nyt taida hirveästi enää olla.. Tai kaikenlaisia löysähousujahan näkee kylillä, mutta en muista, että oisin mitään pilotteja nähny herran vuosiin..
Jumalauta, oliko pilotit, maiharit ja kaikki? Ja tuima ilme tietty.Äsken kauppareissulla bongasin juuri skinin. Ei kyllä ole omassa kotikaupungissakaan juuri näkynyt moisia harvinaisuuksia.
Kyllä, kaikki löytyi: vihreä pilotti, maiharit valkoisilla nauhoilla ja tuima ilme.Jumalauta, oliko pilotit, maiharit ja kaikki? Ja tuima ilme tietty.
Kyllä, kaikki löytyi: vihreä pilotti, maiharit valkoisilla nauhoilla ja tuima ilme.
Ja painoa joko 40 tai 140 kiloa.