Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tarvitsenko?

image

image

Paras laite keittiössä vedenkeittimen jälkeen.

Eikö muka enää oteta mitään näitä Hartola vastaan Sysmä -maaotteluita ja mitä näitä nyt on? Pori vs. Rauma jne.

ei tämä nyt aivan vimevuosina ollutkaan, uistin, että ei olisi kulunut näin pitkää aikaa tästä

&tammikuu

Paras laite keittiössä vedenkeittimen jälkeen.

Minulla ei kumpaakaan

tullaista uunia ole harkinnut, mutta sitten olen tuumannu, että mitä mä sillä tekisin?

tuleeko sillä esim parempi maksalaatikko verrattuna paistinpannulla lämmittämiseen? kerro

Minulla ei kumpaakaan

tullaista uunia ole harkinnut, mutta sitten olen tuumannu, että mitä mä sillä tekisin?

tuleeko sillä esim parempi maksalaatikko verrattuna paistinpannulla lämmittämiseen? kerro

Maskalaatikkoa en oo kokeillu, mutta moni muu ruoka tulee nopeasti ja vaivatta ja hyvän makusta.

EJoskus siinä 2000-luvun taitteessahan tais olla myös näitä hopparit vastaan skinit -meininkejä, jopa täällä Jykylässä, joita ei nyt taida hirveästi enää olla.. Tai kaikenlaisia löysähousujahan näkee kylillä, mutta en muista, että oisin mitään pilotteja nähny herran vuosiin..
Äsken kauppareissulla bongasin juuri skinin. Ei kyllä ole omassa kotikaupungissakaan juuri näkynyt moisia harvinaisuuksia.

Pari viikkoa meni koulutehtävään. Vaikeampi olisi jäljellä ja aika loppuu torstaina. Toisaalta nyt suunnilleen tietää mitä on tekemässä.

Back
Ylös Bottom