Mikä on muuten hyvä intra nykypäivänä? Intrazonea oon käyttänyt tähän astijos joku käyttää octane pulveria niin nyt on melko etullisesti myynnissä tukussa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä on muuten hyvä intra nykypäivänä? Intrazonea oon käyttänyt tähän astijos joku käyttää octane pulveria niin nyt on melko etullisesti myynnissä tukussa.
UniMikä on muuten hyvä intra nykypäivänä? Intrazonea oon käyttänyt tähän asti
Väittäisin että kaksi ekaa on kutakuinkin hallinnassa.Uni
Kokonaiskuormituksen hallinta
Riittävä energiansaanti
Järkevä ohjelmointi
Muulla ei mitään merkitystä, ellet ole kilpaurheilija kansallisella / kansainvälisellä tasolla.
Mikä on muuten hyvä intra nykypäivänä? Intrazonea oon käyttänyt tähän asti
Panosta noiden jauheiden sijaan valmentajaan, hyöty on varmasti moninkertanen.Väittäisin että kaksi ekaa on kutakuinkin hallinnassa.
Riittävä energiansaanti on aina ollut vähän heikolla kantimella.
Nyt on ohjelmointi vähän hukassa ja siihen pitäisi vähän nyt panostaa jotenkin
Joko Doc on kokeillut tätä?
View: https://www.instagram.com/reel/C1psgWrSRkF/?igsh=MWdxMHVlMGRncHdlMg==
Tässä iässä ei kyllä auta...päinvastoin.. #ikänäkö"miksi käyttää rahaa kalliisiin silmälaseihin, kun voi vaan seisoa lähempänä kohdetta"
No joo, mulla on kuitenkin 2*vko kick boxing että nyt jää puntteilu vähemmällePanosta noiden jauheiden sijaan valmentajaan, hyöty on varmasti moninkertanen.
Herleviltä käytetty mersu. Siinähän ne on heti ajomatkan päässä Seinäjoesta.pitäiskö ostaa volvo?
HerrasMiesMalli, tottakai, bensiini, -20, musta, r-desing
Kertokaas ihmiset mihinpäin alkaa suunnittelemaan ensi kesän kalareissua. Taimen, rautu ja harjus kaloina, hyvät maisemat eikä mielellään yli 20km kävelyä tieltä.
Ei todellakaan. Pillua jos haluat niin osta Tojota.pitäiskö ostaa volvo?