Paras era.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänään oli Jkylässä Pönttö-Uaz eli Pulla-Uaz.Oliko minecraft muka jo sillon, ei kai...
Näyttää Tomb Raiderilta.Oliko minecraft muka jo sillon, ei kai...
Se on niitä EU:n ihanuuksia. Vitun tyhmä muutos. Tai en nyt ainakaan itse aikaisemmin niitä korkkeja kerännyt talteen ja sitten käynyt kippaamassa mereen, mutta ilmeisesti sitten niin moni kävi, että muutosta tarvittiin.Onkohan tätä rainbow colan korkkia (tai kenties muitakin) muutettu? Tuppaa jäämään nyt kiinni pulloon tuosta kauluksesta, ilmeisesti tarkoituksella. Muutos elämään, en tykkää.
Mä sain kunnon potkun päähän. Oikein rusahti kallossa. Tai sitten se oli sen varvas joka rusahtiTulipa komea liukastuminen! Onneksi kaaduin siten että oli riittävästi pehmustetta ottamassa iskua vastaan. Perseelleni siis.
Noh, onneksi sen halutessan rannetta kääntämällä irti saa, mutta on kyl aivan turhanpäiväinen "edistys/uudistus". Kieltämättä kävi mielessä, että alkais tästä lähin palauttaan pullot ilman korkkia.Se on niitä EU:n ihanuuksia. Vitun tyhmä muutos. Tai en nyt ainakaan itse aikaisemmin niitä korkkeja kerännyt talteen ja sitten käynyt kippaamassa mereen, mutta ilmeisesti sitten niin moni kävi, että muutosta tarvittiin.
![]()
Limupullojen korkkeihin merkittävä muutos
Ensimmäisenä uudet korkit tulevat puolen litran Fanta-pulloihin.www.iltalehti.fi
Kivat piippausnenät!
Onkohan tätä rainbow colan korkkia (tai kenties muitakin) muutettu? Tuppaa jäämään nyt kiinni pulloon tuosta kauluksesta, ilmeisesti tarkoituksella. Muutos elämään, en tykkää.
Se on niitä EU:n ihanuuksia. Vitun tyhmä muutos. Tai en nyt ainakaan itse aikaisemmin niitä korkkeja kerännyt talteen ja sitten käynyt kippaamassa mereen, mutta ilmeisesti sitten niin moni kävi, että muutosta tarvittiin.
![]()
Limupullojen korkkeihin merkittävä muutos
Ensimmäisenä uudet korkit tulevat puolen litran Fanta-pulloihin.www.iltalehti.fi
Niin minäki. Nukkumatilta, meni taju koko yöksi jo ennen kasia.Mä sain kunnon potkun päähän.
Noita korkkeja muistan olleen Saksassa jo, oliko jopa 2019..? Samoihin aikoihin kun siellä alko pullojen palautus/pantti systeemi toimimaan. Muistelen kironneeni niitä edellisellä euroopan autoilureissulla jonku hotellin pihalla..En tosiaan aidosti tienny mistä kyse.