Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En, pilli toimii kumpaankiin suuntaan.
LääkkeetMitä helvettiä kirjotan ku porilainen![]()
Sataaneljääkymppiä.Ihan vauhdikkaasti pojat laskee mäkeä
Eikö se kannata ottaa pieni irtiotto arjesta ja virkistävä viikonloppu Kaivurissa?Ei helevete.
Kolme viikkoa pitäisi vielä jaksaa rutistaa. Oon jo aivan loppu.
Nimenomaan. Siinä on jämäkkä idea.Eikö se kannata ottaa pieni irtiotto arjesta ja virkistävä viikonloppu Kaivurissa?
Jos työmotivaatiota haluaa niin suosittelen käymään kaivurissa arkena. Alkaa sen meininkin nähtyä työt kiinnostamaan vaikka olisi pidempi aika tulevaan lomaanEikö se kannata ottaa pieni irtiotto arjesta ja virkistävä viikonloppu Kaivurissa?
Tiedä vaikka löytyis live hard cock.Kaivurissa näyttääkin tänään olevan Live Hard Rock Night
Joo, kyllä näitä vastaavia on nähty. Olin aikanaan töissäkin silloin tällöin yhdessä 09 aukeavassa paikassa täällä ja sinnekin saatettiin tulla suoraan läheisestä putkasta aloittelemaan uutta päivää jne.Jos työmotivaatiota haluaa niin suosittelen käymään kaivurissa arkena. Alkaa sen meininkin nähtyä työt kiinnostamaan vaikka olisi pidempi aika tulevaan lomaan
Nimenomaan. Siinä on jämäkkä idea.
Sopii kuvaan sidukan lipityksen kanssa.Oon tässä pari päivää harkinnut että jos lähtisi käymään Ikeassa.
Pitääkö olla huolissaan?
tykistö- ja räjähdekurssille