Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Söin tänään Runebergin. Toinen odottaa huomista.Oispa kakkua![]()
Tullimaksut usein mitättömiä tai ei tarvitse etes maksaa, muttaLaitoin postia t-paita firmaan mistä tilasin ne italian spider manit. Oli muuten näköjään mustia paitoja, kuvassa valkosia pyysin että vaihtavat valkoseksi jos kerta vieläkään saaneet mitään aikaiseksi. Vieläkin status in production. Amerikan Yhdysvalloissa ovat. Onko sieltä vielä alle viiskymppiä ei mene tulleja? Saas nähä tuleeko jotain vai tapellaanko visa corporationin kautta mun 35 bucks back. Perjantaina meno Roomaan olis ollu hienoa saada paita päälle, ei taida toteutua.![]()

Tullimaksut usein mitättömiä tai ei tarvitse etes maksaa, mutta
katso liitettä 261335
E: tulee läpi silti osa
Vähän ehkä kuljetusfirmasta kiinni. Usein menee kuitenkin sinne postin ja tullin palveluihin, jossa teet itse tullauksen ja maksat siitä palvelumaksun.Meneekö automaatiolla ettei tarvitse kuin maksaa?
Tullauksen voi hoitaa itse tai antaa postin tms kuljetusfirman hoidettavaksi.Meneekö automaatiolla ettei tarvitse kuin maksaa?
DHL muistaakseni ainakin laskuttaa tuosta sen verran paljon, että kannattaa vaan ite mennä kliksutteleen se viitisen minuuttia Tullin sivuille..Tullauksen voi hoitaa itse tai antaa postin tms kuljetusfirman hoidettavaksi.
Vähän ehkä kuljetusfirmasta kiinni. Usein menee kuitenkin sinne postin ja tullin palveluihin, jossa teet itse tullauksen ja maksat siitä palvelumaksun.
Eiijole muuten kuulunut vielä mitään niistä Pate Mustajärvi-paidoistakaan mitkä Maxin kanssa tilattiin.
Jep, oon kyllä tullannu ite kaikki lähetykset joihin se on vaadittu.DHL muistaakseni ainakin laskuttaa tuosta sen verran paljon, että kannattaa vaan ite mennä kliksutteleen se viitisen minuuttia Tullin sivuille..
Onkohan siellä ameriikan päässä miten pitkät joulu/vuodenvaihdevapaat.Vois luulla että Johny Wishbone, Pate Mustajärvi ja Italian Spider Man tuotteille jatkuva tasainen kysyntä ja varastot valmiina, mutta ilmeisesti tekevät vasta tilauksesta.![]()
Kattelin sen joku aika sitten, aivan hyvä oli.Tuo Wind River ihan hyvä leffa mikä Herolla tulluna ihan kattomisen arvoinen. Loppu melkein että kantsii jostain etsiä paremmalla ajalla. Kuten bändeistäkin, harvoin ketään mainostan, ja jos mainostan, on hyvä.=D
Alan Rickman ftw.Huhhuh tulee kolmoselta Costnerin Robin Hood.