Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

images

20240106_210409.jpg

😋

Laitoin postia t-paita firmaan mistä tilasin ne italian spider manit. Oli muuten näköjään mustia paitoja, kuvassa valkosia pyysin että vaihtavat valkoseksi jos kerta vieläkään saaneet mitään aikaiseksi. Vieläkin status in production. Amerikan Yhdysvalloissa ovat. Onko sieltä vielä alle viiskymppiä ei mene tulleja? Saas nähä tuleeko jotain vai tapellaanko visa corporationin kautta mun 35 bucks back. Perjantaina meno Roomaan olis ollu hienoa saada paita päälle, ei taida toteutua.🤬

Laitoin postia t-paita firmaan mistä tilasin ne italian spider manit. Oli muuten näköjään mustia paitoja, kuvassa valkosia pyysin että vaihtavat valkoseksi jos kerta vieläkään saaneet mitään aikaiseksi. Vieläkin status in production. Amerikan Yhdysvalloissa ovat. Onko sieltä vielä alle viiskymppiä ei mene tulleja? Saas nähä tuleeko jotain vai tapellaanko visa corporationin kautta mun 35 bucks back. Perjantaina meno Roomaan olis ollu hienoa saada paita päälle, ei taida toteutua.🤬
Tullimaksut usein mitättömiä tai ei tarvitse etes maksaa, mutta

IMG_7910.jpeg
E: tulee läpi silti osa

Meneekö automaatiolla ettei tarvitse kuin maksaa?
Vähän ehkä kuljetusfirmasta kiinni. Usein menee kuitenkin sinne postin ja tullin palveluihin, jossa teet itse tullauksen ja maksat siitä palvelumaksun.

Meneekö automaatiolla ettei tarvitse kuin maksaa?
Tullauksen voi hoitaa itse tai antaa postin tms kuljetusfirman hoidettavaksi.
Tullin nettisivujen kautta kuhtalaisen helppo tehdä itsekin.

Eiijole muuten kuulunut vielä mitään niistä Pate Mustajärvi-paidoistakaan mitkä Maxin kanssa tilattiin.

Vähän ehkä kuljetusfirmasta kiinni. Usein menee kuitenkin sinne postin ja tullin palveluihin, jossa teet itse tullauksen ja maksat siitä palvelumaksun.

Joo eiköhän se info sieltä päin tule ja aika selkeä mitä pitää tehdäjos jotain, muuten menis posti ja tulli tukkoon. Luotan siihen että helpoksi tehty. Joskus aikoinaan oli kaikessa alle 50 eur ei mitään tulleja tai alveja ja varmaan sitten eksploitattiin silleen että pakko oli muuttaa kaikki verolliseksi.

Eiijole muuten kuulunut vielä mitään niistä Pate Mustajärvi-paidoistakaan mitkä Maxin kanssa tilattiin.

Vois luulla että Johny Wishbone, Pate Mustajärvi ja Italian Spider Man tuotteille jatkuva tasainen kysyntä ja varastot valmiina, mutta ilmeisesti tekevät vasta tilauksesta.😕

Vois luulla että Johny Wishbone, Pate Mustajärvi ja Italian Spider Man tuotteille jatkuva tasainen kysyntä ja varastot valmiina, mutta ilmeisesti tekevät vasta tilauksesta.😕
Onkohan siellä ameriikan päässä miten pitkät joulu/vuodenvaihdevapaat.
Se voisi vaikuttaa asiaan...ei mitään hajua käytännöistä.

Tuo Wind River ihan hyvä leffa mikä Herolla tulluna ihan kattomisen arvoinen. Loppu melkein että kantsii jostain etsiä paremmalla ajalla. Kuten bändeistäkin, harvoin ketään mainostan, ja jos mainostan, on hyvä.=D

Tuo Wind River ihan hyvä leffa mikä Herolla tulluna ihan kattomisen arvoinen. Loppu melkein että kantsii jostain etsiä paremmalla ajalla. Kuten bändeistäkin, harvoin ketään mainostan, ja jos mainostan, on hyvä.=D
Kattelin sen joku aika sitten, aivan hyvä oli.

Back
Ylös Bottom