5h pötköttelyä, jaksaisko nyt mennä vaikka hierontaan?Napa täyteen että jaksaa pötköttää koko päivän rannalla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
5h pötköttelyä, jaksaisko nyt mennä vaikka hierontaan?Napa täyteen että jaksaa pötköttää koko päivän rannalla.
Meillä kissa haluaa usein ihan pelkästään rapsutuksia tai huomiota. Ja vaikka miten vetää peittoa päälle ja kääntää kylkeä, niin aina vaan sinnikkäästi yrittää saada hereille ja aina siinä ite lopulta luovuttaa.Kaksintaistelun pitkät aamu-unet vs. nälkäinen kissa voitti:
no, tarviiko tuota sanoakaan.
Tämä selittää eilisen lahjasaldon: 0.
Meillä kissa haluaa usein ihan pelkästään rapsutuksia tai huomiota. Ja vaikka miten vetää peittoa päälle ja kääntää kylkeä, niin aina vaan sinnikkäästi yrittää saada hereille ja aina siinä ite lopulta luovuttaa.
Mun koira on oppinut että jos mä tuun ulkoa sisään niin silloinkin pitää saada makupala. Ei riitä enää että koira tulee ulkoa sisälleMeillä vanhin koira ilmoittaa aamulla ensimmäisenä että pitäis päästä ulos. Ei siksi että on hätä ulos vaan koska aamulenkin jälkeen saa aamuruoan![]()
Mun koira on oppinut että jos mä tuun ulkoa sisään niin silloinkin pitää saada makupala. Ei riitä enää että koira tulee ulkoa sisälle
Niin sun. Aivan.Mun koira on oppinut että jos mä tuun ulkoa sisään niin silloinkin pitää saada makupala.
Ei tälläkään oo ongelmaa yksin ollessaan mutta makupala pitää saada myös kun minä tuun sisälle.Meillä saavat puruluut tms aina kun jäävät yksin. Jostain syystä yksin jääminen ei ole ongelma.
Kalastaahan Vokot:kin lihatiskillä kaikki viikonloput,
Tuo tais olla aika jämäkkä:Jumalauta, Netflixissä ei ole yhtään Chuck Norrisin leffaa! Mitä minä nyt katson illalla juopottelun lomassa![]()