No juu ei kyllä minullekaan.Minulle ei tule kukaan kylään, onnekis
Onneksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No juu ei kyllä minullekaan.Minulle ei tule kukaan kylään, onnekis
Gravityssä huomasi jo kaiken ja näköistä.Ai sääkin huomasit.
Katselin muikkuja sillä silmällä kaupassa, en lukittanut valintaa. Nyt harmistus, olisi kaivannut voimakasta suolaa ja rasvaa ja muikkua ja muusia tämä toipuminen.Unohdin nuurbergin makkarat kauppaan. Prkl.
No ei, eikä kai huomennakaan, kun ei mitään tietoa ole tullut. En ole sunnutaitaksan arvoinen.Joko konepelti on avattu?
Joo, jotain tuoreita kuvia on tullut vastaan ja sääli, että senkin on pitäny mennä pilaamaan pärstänsä leikkauksilla..Kattoin eilen Bird Boxin lentokoneessa.. Sandra näyttää ihan Michael Jacksonilta nykyään..![]()
Kovasti taas estävät kaiken liikumisen, kertoivat valtimoiden olevan melko lailla tukossa. Kakalle pääsee tuolilla vietynä ja hoitaja tarkkailee monitorilta pulssia. Eilen sellainen nuori pirteä hoitaja jäi mun kanssa kakkahuoneeseen. Oli nopea toimitus.No ei, eikä kai huomennakaan, kun ei mitään tietoa ole tullut. En ole sunnutaitaksan arvoinen.
Ei kannata sunnuntaina tai viikonloppuna tehdä kuin ne mitkä on ihan pakko, tulee parempaa jälkeä. Jos närästys on jotenki hallinnassa niin varmasti järkevämpää tehdä virka-aikaan ettei jää saumat falskaamaan.No ei, eikä kai huomennakaan, kun ei mitään tietoa ole tullut. En ole sunnutaitaksan arvoinen.
Speed ja Demolition Man <3 <3

Se on kyllä kaikkien aikojen suomennos tekstittäjältä kun Snipes etsii paristoja ja kysyy "Missä on Veikon Kone?"muoks. Speed ja Demolition Man <3 <3
tohtori Mike Isrealin opeista