Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja fillari mitä lie kahdeksatta päivää Koblentzissa. Tarviiko kumminkin vaan alkaa dokaamaan. Sähköpyöräillä ei varmastikaan tarvii vielä tulevana viikonloppuna.

Ja fillari mitä lie kahdeksatta päivää Koblentzissa. Tarviiko kumminkin vaan alkaa dokaamaan. Sähköpyöräillä ei varmastikaan tarvii vielä tulevana viikonloppuna.
Lupaa viikonvaihteeksi vettä/räntää, joten kannattaa keskittyä sisätiloissa tapahtuviin harrasteisiin.

Lupaa viikonvaihteeksi vettä/räntää, joten kannattaa keskittyä sisätiloissa tapahtuviin harrasteisiin.
Just haettu kortisonikuuri, kun ei meinaa oikein koiven tulehdus loppua millään (ja tässä onkin nyt ollu oikein kunnon sekamelska erinäistä vaivaa), että joo, eipä tuota paljoa ulkona riekuttaisi on vappu tai ei..

Uutta customkitaratilausta vähän speksailin eilen. Ois helppo nelisen kiloa taas rahan menoa siihen..

yle on varmaan tästä muistanut uutisoida hehe

Kun eivät älyä palkata Gretaa hommiinsa. Aijettä olis hienoa kun Greta olis huutamassa siellä että veitte lapsuuden kun ilma oli niin huono ja nyt eläkepäivät kokonansa! Ja väkijoukko huutaisi hau deer juu! Olisi ylenkin pakko reagoida.

Jenkeistä tilattu moottoripyörän osa on kolmessa päivässä ehtinyt neljänteen lajittelukeskukseen. Sijainti edelleen Kaliforniassa. En taida avata ajokautta huhtikuun puolella.

Mulla oli 4pv ja 10pv tilauksesta himaan. Onkohan siellä taas joku helvetin lakko menossa.

Oliko DHL kuriirifirmana?

Lakkoja ei oo tullu ainakaan uutisissa vastaan.
juu oli mutta, kun soittelin tarkempaa toimitusaikaa niin he eivät nähneet sitä DHLn omasta järjestelmästä vaan yhdistivät jollekin tytäryhtiölle joka oli ulkoistanut toimituksen. Sitten joku random pena sen toi pihaan.

juu oli mutta, kun soittelin tarkempaa toimitusaikaa niin he eivät nähneet sitä DHLn omasta järjestelmästä vaan yhdistivät jollekin tytäryhtiölle joka oli ulkoistanut toimituksen. Sitten joku random pena sen toi pihaan.
Okei, mulla siis näkyy edelleen sijaintipaikkana ja terminaalina Saksa / Koblentz. Status on tuo, että odottaa toimitusajan sopimista.

Luulin, että sieltä joku soittelee minulle päin, kun on toimitettavissa, mutta pitääkö tuota ite soittaa ja kysellä..

Perinteisiä ja tervehenkisiä askareita ovat esimerkiksi päreiden teko, verkon paikkaus ja kenkien suutarointi. Näin viikonloppu sujuu ahkeroiden ja hyvillä mielin, sillä työnteko on ihmisen parasta aikaa.

Okei, mulla siis näkyy edelleen sijaintipaikkana ja terminaalina Saksa / Koblentz. Status on tuo, että odottaa toimitusajan sopimista.

Luulin, että sieltä joku soittelee minulle päin, kun on toimitettavissa, mutta pitääkö tuota ite soittaa ja kysellä..
Ei tarvitse, olin vaan malttamaton.

^ ei tässä itteekään oo siunattu millään parhaalla kärsivällisyydellä tuon asian suhteen. Katotaan jaksaako alkaa soittelemaan.

Huomio!

socool_form_upload_5cdb1920f89188bdb2cd17b882883401_202304141158131.jpg

Back
Ylös Bottom