Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Taasko se kupoli tulee?

1656001452900.png

Suomesta jos haluaa oikeasti hyvää napolilaista pitsaa niin lienee yksi paikka ja se on Turun kauppahalli 450. Jollekki italiaanojen Euroopan top 50 listalle ja oliko jopa top 10 italian ulkopuolella. e: pari vkoa sitten kävin, ei kyllä ollu juuri moitittavaa
Omaan makuun niitä on nykyään kiitettävän paljon, jopa Porissa pari toimivaa. Itseä ei hirveästi muiden arvostelut paina, koska noh, mun suu.

Ja jep, Napolin hoodeilla on pizzaa mussutettu n-20 kertaa.

E. Ja taas tänä kesänä piipahdettava. Vähän auki vielä kulkuväline (2 pyörää vs. siivet) mutta oh well, lomalla kun ollaa

E2. Eikä siis tarkoitus olla eri mieltä, vaan lähinnä erotella makumieltymyksiä. Jatkan oluen ja skumpan kera sikarointia 😁

Viimeksi muokattu:
Omaan makuun niitä on nykyään kiitettävän paljon, jopa Porissa pari toimivaa. Itseä ei hirveästi muiden arvostelut paina, koska noh, mun suu.
Nii, tuo on vaan minun käymistä. Heltsinkissä oli jotain niitä "certified napolilaisia"..meh, parempaa sai tuolta turuust. Napolissa ei toki ole käyty, Roomassa meni lähinnä al taglio tyyliin.

Nii, tuo on vaan minun käymistä. Heltsinkissä oli jotain niitä "certified napolilaisia"..meh, parempaa sai tuolta turuust. Napolissa ei toki ole käyty, Roomassa meni lähinnä al taglio tyyliin.
Jeps ja makuasioitahan nuo. Meillä tuttuja siellä suunnilla ja tulee käytyä toisinaan. Jostainhan tämän Azzurrien kannatuksenkin on tultava :LOL:

Parhaan "Italo-pizzan" oon ite silti saanut Hollannissa. En tiedä, oliko ruoka vai fiilis/miljöö isommassa osassa. Varmaan jälkimmäinen. Tunnejälkiähän nää on.

E. Mutta tarttee laittaa ylös Turun paikka, jos vaikka lomalla eksyisi sinnekin.

Parhaan "Italo-pizzan" oon ite silti saanut Hollannissa. En tiedä, oliko ruoka vai fiilis/miljöö isommassa osassa. Varmaan jälkimmäinen. Tunnejälkiähän nää on.
Joo, jos parasta "italo-pizza"kokemusta haetaan, niin minä olen saanut sen Phuketissa. :LOL: Tietenkin ympäristö, miljöö yms, mutta oli myös ensimmäinen kerta kun avo(puu)tulella tehtyä pizzaa tuli naaman eteen.

Joo, jos parasta "italo-pizza"kokemusta haetaan, niin minä olen saanut sen Phuketissa. :LOL: Tietenkin ympäristö, miljöö yms, mutta oli myös ensimmäinen kerta kun avo(puu)tulella tehtyä pizzaa tuli naaman eteen.
Juu, kokemus kuitenkin sanelee tosi paljon mikä fiilis jostain ruoasta/paikasta jää. Eri asia tietty kun näin savustelee kotona. Aina parasta 😁

Sama juttu kun on raflassa näkyvä pihvigrilli, on vaan pirun siisti meininki, vaikkei ite liha oiskaan parasta, mitä on syönyt 😊

Tästä intoutuneena taidan laittaa vielä rillin lämpememään toiselle kierrokselle 😀

Ja muuten ihan off-topic! pro-tip kyssäri @TJJ miten kuivaat chilit? Ite jokusen kerran vaihtelevalla menestyksellä kuivannut kiertoilmauunissa min lämmöillä. Eli samalla tapaa kuin sipulit yms.

Back
Ylös Bottom