Deleted member 28748
Taasko se kupoli tulee?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
lappeen RantaJuhannusvisana menee sekin, tietäjälle mainetta & kunniaa.
Omaan makuun niitä on nykyään kiitettävän paljon, jopa Porissa pari toimivaa. Itseä ei hirveästi muiden arvostelut paina, koska noh, mun suu.Suomesta jos haluaa oikeasti hyvää napolilaista pitsaa niin lienee yksi paikka ja se on Turun kauppahalli 450. Jollekki italiaanojen Euroopan top 50 listalle ja oliko jopa top 10 italian ulkopuolella. e: pari vkoa sitten kävin, ei kyllä ollu juuri moitittavaa
Nii, tuo on vaan minun käymistä. Heltsinkissä oli jotain niitä "certified napolilaisia"..meh, parempaa sai tuolta turuust. Napolissa ei toki ole käyty, Roomassa meni lähinnä al taglio tyyliin.Omaan makuun niitä on nykyään kiitettävän paljon, jopa Porissa pari toimivaa. Itseä ei hirveästi muiden arvostelut paina, koska noh, mun suu.
Huomenna alkanee se odotettu kesä.Tulis ny äkkiä se syksy.
Jeps ja makuasioitahan nuo. Meillä tuttuja siellä suunnilla ja tulee käytyä toisinaan. Jostainhan tämän Azzurrien kannatuksenkin on tultavaNii, tuo on vaan minun käymistä. Heltsinkissä oli jotain niitä "certified napolilaisia"..meh, parempaa sai tuolta turuust. Napolissa ei toki ole käyty, Roomassa meni lähinnä al taglio tyyliin.
Kauhulla odotan. Kamalaa.Huomenna alkanee se odotettu kesä.
Joo, jos parasta "italo-pizza"kokemusta haetaan, niin minä olen saanut sen Phuketissa.Parhaan "Italo-pizzan" oon ite silti saanut Hollannissa. En tiedä, oliko ruoka vai fiilis/miljöö isommassa osassa. Varmaan jälkimmäinen. Tunnejälkiähän nää on.
Juu, kokemus kuitenkin sanelee tosi paljon mikä fiilis jostain ruoasta/paikasta jää. Eri asia tietty kun näin savustelee kotona. Aina parastaJoo, jos parasta "italo-pizza"kokemusta haetaan, niin minä olen saanut sen Phuketissa.Tietenkin ympäristö, miljöö yms, mutta oli myös ensimmäinen kerta kun avo(puu)tulella tehtyä pizzaa tuli naaman eteen.
Halvin vihanneskuivuri mitä prismasta löytyy. Tyyliin 20-30e vehje. e: yleensä päivällä savustus ja yön yli kuivurissa. e2: halkaistuna pitkittäinpro-tip kyssäri @TJJ miten kuivaat chilit?
Joo, tarttee kyllä melki hankkia. Sienienkin kuivatus helpottuu.Halvin vihanneskuivuri mitä prismasta löytyy. Tyyliin 20-30e vehje. e: yleensä päivällä savustus ja yön yli kuivurissa. e2: halkaistuna pitkittäin