Hae lakkaa satamasta kun lakkaa satamasta.Mukavan näköstä lakkasuota.
Se on hilla.
#onvielälisääki
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hae lakkaa satamasta kun lakkaa satamasta.Mukavan näköstä lakkasuota.
Niinhän se taitaa pohjoisessa olla.Hae lakkaa satamasta kun lakkaa satamasta.
Se on hilla.
#onvielälisääki
Ei taida vaan on. Ei mikään lakka, suomuurain tai valokki.Niinhän se taitaa pohjoisessa olla.
View: https://m.youtube.com/watch?v=XYJC7aL8GEI
Tää on kans ihan kiva, reilun puolen tunnin kohalle voi hypätä jos haluaa vain nähä kuinka voi kokeneillekin käydä, ku homma ei onnistukaan.
Itseasiassa, tässä ku #lämpiää #on #lomaalkoijust ehkäpä kertauksen vuoksi pitää katella kokonaan...
Lähtöjärjestys semmonen Känädässä, että saattaa olla alkukierroksilla säpinää.
Tuli seki sieltä pois, en oo varma oliko järjestäjien telakuorma-auto vai mikä joka loppujen lopuksi pelasti.Hyvä pätkä. Mitä sille lantikalle kävi?
Eiköhän se järjestys muutu vielä "normaalimmaksi". Saa nähä vain kuinka nopeasti, kun oletetut top6 autot on aika kaukana, tai puolet heistä.Olen toisaalta todella tyytyväinen, että Alonso on kärjessä sekoittamassa pakkaa nuorison keskellä, mutta eiköhän se muutu 10 kierroksen sisällä.
Kenen idea oli ottaa keskelle lomaa työpäivä? Ei jaksais, meniskö joku muu tekemään mun hommat huomenna? Yks levy pois, 3 x olkaskopia, cuffeja kait. Ottajia?
Yees, nomnoms.
Varmasti löytyy juutubesta paljonkin vaihtoehtoja.Löytyykö Googlella mallisuoritusta?
Hyvä metodi rasvanpolttoon.Viime kesäisen loman pöhöt ei ole vielä lähteneet..
Hain pizzaa ja olutta.Vähän tylsää
Ei kun Kaivuriin vaanVähän tylsää
Jos seekkeriltä ei tule kuvaa huhtapupista niin olen pettynyt.Ei kun Kaivuriin vaan![]()
Ei kun Kaivuriin vaan![]()