Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

can-cats-drink-coffee-2.jpg

Lipsahti pari tölkkiä enemmän kuin oli tarkoitus, nyt kärsitään.

Jos tänään saisi jotain aikaiseksi.

Jos tänään saisi jotain aikaiseksi.

aivan turhanpäiväinen haave, ainakin allekirjoittaneella, en aijjo edes yrittää

tässä kun pian 44v mennyt mitään aikaan saamatta niin todennäköisyydet tilanteen muuttumiselle on, tai sitä ei ole

Yours

aivan turhanpäiväinen haave, ainakin allekirjoittaneella, en aijjo edes yrittää

tässä kun pian 44v mennyt mitään aikaan saamatta niin todennäköisyydet tilanteen muuttumiselle on, tai sitä ei ole

Yours

Lähdet nyt naisia jahtaamaan

Face ilmoitti että mä oon Maikkarin uutisten "Paras fani" ja nyt muutkin näkee sen jostain merkistä.

En osaa käsitellä tätä asiaa. Olenko minä nyt kommenttiosioiden typerysten kuningas?

Kolme kahvakuulatreeniä meni, että sain treenivarustuksen kohdalleen;

FZREDdW.png

Jo toisessa treenissä alkoi tulla rakkojen alkuja sormien sivuille, kun hinkkaavat toisiaan vasten tuossa ahtaassa kahvassa.
mIioRAR.png

Ja kolmannessa treenissä ei ollut vielä riittävät teippaukset. Nyt sujui.
Hyvänä puolena on, ettei sormet hikoa mutta kun alkaa väsyä niin alkaa silti luistaa paino käsistä.

Vaikka haukuin tuon "säädettävän kahvakuulan" siitä, että painot löystyvät kesken kaiken niin sekin asia ratkesi: Kiristin myös painolevyt lukkojen lisäksi - en ymmärrä, eihän niissä mitään kierteitä ole mutta whatever, toimi. Ei mitään lonksumista tai kesken kaiken löystymistä. Ihan on siis riittävän pätevä ratkaisu tällaiselle, joka tekee vain etuheilautuksia ja joskus goblet-kyykkyä, jos polvet ei vihoittele.

Nyt siis neljäskin kahvakuulajumppa tehty, ihan alkuperäisillä klusteriohjeilla (10, 15, 25, 50 (tarvittaessa rest-pause vikassa sarjassa)).
Olen kokeillut jo 5x20, 4x25 mutta tuo alkuperäinen tuntui tänään kyllä parhaalta.

Ihan kiva polvia säästävä aerobinen jumppa!

Ai niin, ettei menisi ihan on-topiciksi, olin jo ysiltä kentällä koiratreeneissä, niin sekin: ✅

Back
Ylös Bottom