Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja varsinkin nuo etikkajalapenot, hyi. Mutta se perus jalapenon maku mikä löytyy jokaisesta sellaisesta, iy.![]()
Oikeastaan kaikki muut chilit mitä tähän mennessä olen maistanut, maistuvat chileille, paitsi jalapeno, joka maistuu aina pahalle.
Lukuisat kerrat olen yrittänyt selittää, että vika ei ole siinä, että se on chiliä, vaan siinä, että se on jalapenoa.
Ne myydään yleensä raakoina, mutta sama paska sivumaku niissä on kypsinäkin. Toki tulisuus tulee vasta kypsänä myös.Eikös jalapenot poimita raakoina (vihreinä) ja sen takia maku vähän erikoisempi? Jos saavat kypsyä muuttuvat makeammiksi. Muistelisin näin kuulleeni jossain.
Pink haba on ihan hirveä. Ja Nainen tykkää ihan hulluna.Jalapenojen perusmaku menee itsellä ihan ok, mutta samaa mieltä aika monen Habaneron "kukkaisuudesta". Varsinkin tuleton, olisko ollut Pink Habanero oli kaamea maultaan. 7Pot oli jees savustettuna. Aji Cristal varmaan itselle se paras maultaan, mitä on tullut vastaan.
Veikkaan, että Kajsna on ollu entisessä elämässään trumpetti.
Jos saa munan kanssa tehtyä saman ja nauramatta tekee, niin saa minun puolestani tehdä.Mieti kun hän (videon NaisOletettu) polvistuu eteesi ja alkaa kuulumaan tuollasta ääntä.
kiva musiikkividio
tammikuuta ototellessa
swallowi, solstafir, katatonia elävänä!
VoiVeljet!
View: https://www.youtube.com/watch?v=YCn0JV4WFJg
Missä Solstafir?
Ojjoi. Onpa komia hotellivalinta.tullikamari 21.1
lapot, junalapot, hotel tammer ON!
onely NAISoletettu puuttuu
Ojjoi. Onpa komia hotellivalinta.
Perhana. Minä käynyt vain juomassa martiineja siellä lasikaton alla. Herraksi tuntee siinäkin itsensä.aamiaisen tähären! on 6/5
ja sielä tuntee itsensä hieman Herraksi, aaminaisella nimittäin kahvet tarjoillaan pöytään