Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

finally-someone-who-5uislb.jpg

Oikeastaan kaikki muut chilit mitä tähän mennessä olen maistanut, maistuvat chileille, paitsi jalapeno, joka maistuu aina pahalle.
Lukuisat kerrat olen yrittänyt selittää, että vika ei ole siinä, että se on chiliä, vaan siinä, että se on jalapenoa.
Ja varsinkin nuo etikkajalapenot, hyi. Mutta se perus jalapenon maku mikä löytyy jokaisesta sellaisesta, iy.

e: sama juttu tuoreiden habanero sukuisten (c. chinense) kanssa, niillä on semmonen ominainen "kukkainen" tai millä nimellä sitä sanoisi, mutta ominainen aromi maussa, uskon että joku siitä aromista tykkää kuin hullu, minusta hän on hullu. Sama juttu, oli täysin tuleton habanero tai tulisimmat versiot, kaikissa sama ihme maku.

Viimeksi muokattu:
Harmillisesti nuo samppanjapullot on kovin isoja. Tässä joutunu 3 iltaa tissuttelemaan samaa pulloa kun ei viitti kovin montaa mukia kerralla nykästä..

Eikös jalapenot poimita raakoina (vihreinä) ja sen takia maku vähän erikoisempi? Jos saavat kypsyä muuttuvat makeammiksi. Muistelisin näin kuulleeni jossain.

Eikös jalapenot poimita raakoina (vihreinä) ja sen takia maku vähän erikoisempi? Jos saavat kypsyä muuttuvat makeammiksi. Muistelisin näin kuulleeni jossain.
Ne myydään yleensä raakoina, mutta sama paska sivumaku niissä on kypsinäkin. Toki tulisuus tulee vasta kypsänä myös.

Jalapenojen perusmaku menee itsellä ihan ok, mutta samaa mieltä aika monen Habaneron "kukkaisuudesta". Varsinkin tuleton, olisko ollut Pink Habanero oli kaamea maultaan. 7Pot oli jees savustettuna. Aji Cristal varmaan itselle se paras maultaan, mitä on tullut vastaan.

Jalapenojen perusmaku menee itsellä ihan ok, mutta samaa mieltä aika monen Habaneron "kukkaisuudesta". Varsinkin tuleton, olisko ollut Pink Habanero oli kaamea maultaan. 7Pot oli jees savustettuna. Aji Cristal varmaan itselle se paras maultaan, mitä on tullut vastaan.
Pink haba on ihan hirveä. Ja Nainen tykkää ihan hulluna.

Aji Cristal savustettuna, simply the best.

Chileistä kun kerran puhutaan niin tänään kävi (taas) vanha kunnon ”pilkon vähän chiliä paljain käsin ja käyn pikaisesti virtsalla” äksidentti.
Vois tietty laittaa vahingon kiertämään kunhan vaimo kotiutuu töistä 😈

aamiaisen tähären! on 6/5

ja sielä tuntee itsensä hieman Herraksi, aaminaisella nimittäin kahvet tarjoillaan pöytään
Perhana. Minä käynyt vain juomassa martiineja siellä lasikaton alla. Herraksi tuntee siinäkin itsensä.

Liian lähellä yöpymiseen, vaikkahan olen toki Tornin koeajanut.

Voisihan sitä käydä joskus aamupalalla ihan rahalla.

Back
Ylös Bottom