Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

voiveljet

5a91489230068cfd-large.jpg

Mitäs tuumaatte, jatkaako Sanna PM vielä tulevaisuudessa?
Mielestäni hän ei ole ihan vielä pääministeri ainetta. Sillä ei ole oikeasti väliä onko pääministeri mitä sukupuolta, mutta niin korka virka, että vaatii pohjalle kokemusta. Marin on ollut 2015 vuodesta kansanedustaja.

Heitän nyt vastapainoksi, että en näkisi esimerkiksi Sebastian Tynkkystäkään pääministerinä, jos hänet esimerkiksi olisi valittu perussuomalaisten puheenjohtajaksi ja persut voittaisivat seuraavat eduskuntavaalit.

UPS... En ollut eilen kotona siinä noin tunnin aikaikkunassa, mikä olisi ollut UPS:lle sopiva aika (klo 12-13).
Sovittiin, että toimitus siirretään tälle päivälle. Kuriirista ei kuulu mitään...
"Vastaanottaja hyväksyy vain tiettyyn aikaan tapahtuvan toimituksen. Muutamme toimitussuunnitelmaa mahdollisimman pian."

🤔

asuvalinta?

Oli ensin puuvillaiset pitkät kalsarit ja t-paita...

Alkoi epäilyttämään, että se paketti unohtuu sinne jakeluautoon, joten laitoin kuriirille tekstarin, että "Olen kotona paketin vastaanottovalmiudessa".
Sain takaisin tekstarin, että "Olen puolen tunnin päästä siellä :)"

🥰

Eli vaihdoin sitten sellaiset sileäpintaiset mustat legginsit ja topin.
Vähän iski nynnyys ja kiskaisin vielä ohkaisen neuletakin päälle...
Villasukatkin oli... Vähän pitänee vielä treenata tätä...

View: https://www.youtube.com/watch?v=uWkCu3e7ZBw

Tein sillee tyhmästi että menin kyselee vuokratyöfirmasta hommia ajankuluksi.
Johtotehtävien (ei sähkö) lisäksi rastittelin mm. konehommia, paitti rekkaa en perkele enää lähe ajaa. Pakettiautolla jakohommia voin tehdä.

Landcruiseri ois kyllä aika kiva peli vaikken muuten mikään toyo mies olekaan. Tähän viikkoon asti töissä ollut käytössä ~tappiin varusteltu 150 cruiseri, automaatti, ja muuta romua vaaleista nahoista lukkoihin ja parempaan audioon.. Nyt väliaikaisesti kun hyppäsin toiseen (omaan) organisaatioon niin kulkupeliksi tuli hilux. On se karua kun 20tkm ajetussa vetarit naksuu ja perä paukkuu😅 Käyttö toki aika rajua.

Miks Paula Rannan ketju on noin aktiivinen? Mistä tuulee?

Paula on kova tyty reenaileen, mitä olen vierestä salilla sitä touhua katsellut. Liekö moista lahjakkuutta naisissa suomessa toista. Varmasti herättää tunteita kaikissa kateellisissa. Toivottavasti hän pysyy terveenä ja "pelikunnossa".

Menee mielisairauteen- ja järkyttävään koulukiusaamiseen toi ketju. Hyi. Joutais poistaa koko paska.

Ainut paula kenet tunnen, on meidän paukki.

Rannan P. ej sano mitään. Ei ole näkynyt eikä kuulunut omassa arjessa.

Asiaan: taas on dukenukemille mukavaa koodattavaa, itsekään oikein tiedä mitä tästä tulee, niin saa sitten se läppärihemmo miettiä mitä tässä oikein olen halunnut tapahtuvan. no kai se tästä selkiää, kun saa vähän jeesiä

Piti oikein kuuklettaa, jotta ei jää aukkoa "sivistykseen". Ei vaikuta ihan puurolla ja voisilmällä menevälle, mutta väljäkös tuon, kun ei toisen valinnat itseä kosketa. Ei herätä muita tunteita, kuin ajatuksen että ei ihan osu omaan naismakuun. Olen varmaan liian hintelä arvostaakseni. :)

Back
Ylös Bottom