Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pomo?Pjärsettäni kutittaa. Kuka tunnustaa ajattelevansa minua?
Ai Springsteenin Bruce?Pomo?
Pjärsettäni kutittaa. Kuka tunnustaa ajattelevansa minua?
Kysy oppilailta? Ja kerro sitten tarinoita.."ootteko kuullu siitä uuesta vähän vinksahtaneesta fysiatrian opettajasta?"Voisiko vastaanotin sijaita silmässä![]()
Et vielä, koska jos menisit nukkumaan heti puoli yhdeksän uutisten jälkeen ja heräisit viideltä olisit vanha.Alkaako tässä olee virallisesti vanha?
Kun menee 24 nukkuu ja 5 aikaan on jo pannullinen pörisemässä?
Se tästä unohtuikin että torkahdin istualteen sohvalle 20.30Et vielä, koska jos menisit nukkumaan heti puoli yhdeksän uutisten jälkeen ja heräisit viideltä olisit vanha.
Selvästi ottaa voimille tuo alkoton elämä.Se tästä unohtuikin että torkahdin istualteen sohvalle 20.30![]()
Nyt voit hankkia oman tuulivoimalan ja tehdä siitä sitten kustannushavaintoja.Kun lasketaan aivan kaikki tuulivoimalaan menevät materiaalit ja rakentamisen maansiirtotyöt ja etenkin perustuksien järkyttävä teräs+betonimäärä, kaikki tiet sähköjohdot ja niiden kaivaminen sekä itse laitteen huolto niin kuinka kauan laitteen pitää jauhaa sähköä että on peittänyt ensin siihen kaikkeen kuluneen energian?
Entä onko siihen laskettu mikä määrä puuta hakataan ja alue on paljaana eikä sido hiilidioksidia?
Jossain vaiheessa tulee käyttöikä loppuun niin purku ja materiaalien jatkokäsittelyyn vaadittava energia ja päästöt?