Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Epäilisin, että tällä palstalla on jo ennestään 997 juhoa ja sit sä oot yrittäny kirjautua sisään aloittaen juho1:stä, sit juho2, juho3, juho4...sit lopulta on tärpänny juho998:ssa.

Minkä sille voi jos olen hidas oppimaan. no ainakin kärsivällisyyttä löytyy

Aloin äsken lukemaan mun reenipäivyriä täältä Pakkikselta ja alko kyllä vituttaa aika infernaalisesti.. 16-kesäsenä mavetin 200 ja penkkasin 120 ja nyt oon tällanen löysä paska :( Luotetaan lihasmuistiin ja siihen, että jaksan taas joskus oikeesti panostaa treeniin..

Vois melkeen laittaa nukkumaan. Öitä

Suosittelen odottamaan! Tulee varmasti hyvä olo. Vittu kun vituttaa nämä yötyöt, yöt on juomista tai nukkumista varten...

Huomenta arvon wtf-väki! Onkos teillä jotain naisia täällä?

Onneks et osunu! Moisella noepudella olis varmaan ollu aika niitti. Harvassa paikassa edes viitsii moisia nopeuksia vetää, tosin hyppiipä niitä perkeleitä moottoritielläkin. Mitä Preijeri muuta?

Niemi: Ihan nyt itse itsesi leimasit. Homppi. :haart:

Onneks et osunu! Moisella noepudella olis varmaan ollu aika niitti. Harvassa paikassa edes viitsii moisia nopeuksia vetää, tosin hyppiipä niitä perkeleitä moottoritielläkin. Mitä Preijeri muuta?

Jotenkin arvasin et tulee aika nopee leima otstaan :itku:

Se oli sillä "laiskalla" 900+ hp subarulla. ei sinne 250km/h pitkään mene:D
tuollaisella autolla tuntuu samalta ajaa 200km/h ku 325 bemarilla 100km/h.

Omalla bilikalla revitty toi vajaa 250 motarilla just ja just. Vaati jo hiukan sitä matkaakin :D

vanhoilla säädöillä (625hp) sillä meni 2.5-2.6 sekuntia sataseen mutta se ei kulkenu ku "vain" 250km/h. Nyt sillä menee 0-100 aika lailla sama aika mutta kulkee kevyesti yli 300.
Huima laite, voi pojat.

Mun Suzuki PV:lllä voi ratsastaa kuuhuun 24/7 0-100km/h 0.0003 sek.

Kai sä karautat preijeri sen kanssa disturbedin keikalle ja shotgunnaat mua takapenkillä?
Huomenta Stander. Mitenkäs aamuerketio?

Back
Ylös Bottom