Puuilon halpistyökalut ovat imo parempia kuin monessa muussa ketjussa.Kävin myös Puuilossa neitsytristeilyllä. Pelkkää roskaa myyvät.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Puuilon halpistyökalut ovat imo parempia kuin monessa muussa ketjussa.Kävin myös Puuilossa neitsytristeilyllä. Pelkkää roskaa myyvät.
Olen yrittänyt ylläpitää pelkillä sipseillä, nyt piti ottaa isot pysyt käyttöön.Näillä olen itse onnistuneesti hoitanut itseäni. Myös terveyttä ylläpitävässä muodossa.
Alekoodin läskiohjelmaverkkokauppaan: eiseooniinpieniekavitoneneivaannäyIrtokarkit, tsek
Värisuora. Mitä voitin?
Tommoseen 90-luvun vehkeeseen kun hankkii vielä trukkipiikit niin sillä tekee vaikka ja mitä.Piti katsoa Metsolan Erkin C10 niin pakko sanoa että ois itelle edelleen tänä päivänä melkein 35 vuotta myöhemmin ihan kova työkone.
Itsellä 81-vuoden fordin traktorikaivuri niin ihan eri maailmasta, tosin toimii sekin ja tullut tänä kesänä kuokittua niin etu kuin takakauhallakin vaikka kuinka paljon mutta antiikkia silti.
Tuollaisella kunnossa pidetyllä voisi lähteä vielä ihan töihinkin, mulla on omaan koneeseen trukkipiikit ja hallia rakentaessa oli aivan yliveto peli kun sai roudailla hangessa tavaraa eikä haitannut oliko pihalla vai pellolla.Tommoseen 90-luvun vehkeeseen kun hankkii vielä trukkipiikit niin sillä tekee vaikka ja mitä.
Perhana muuten, viimeisin Rampohan on vielä näkemättärambo