Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niinpä, käytin 6v tyttöä tikulla. Sanoin aiemmin että tuntuu vähän tympeältä niin tiesi valmistautua. Hieman itellä jännitti kuinka käy, mutta ilmekkään ei värähtänyt kun täti pyöritteli puikkoa. Lopussa vaan meinas hieman hymyilyttää. Kehui täti ettei ole aikuisiltakaan ollut yhtä helppo ottaa. Työkaveri kävi sitte tikulla, sellainen reilu satakiloinen bodari. Sillä taas oli kyyneleet valunut pitkin naamaa ja nainen joutunut sanoin että jos yhtään vielä kallistut taaksepäin niin kaadut sen tuolin kanssa :ROFLMAO: Sanoi että ihan hirveää.
Siitähän oli juttua myös joskus, että on otettu väärin, jos sattuu saatanasti ja veri roiskuu. Tosiaan sen ensimmäisen erityisen inhottavan tuntuisen kerran jälkeen olen käynyt ja enää ei sattunut. Ei nyt miellyttävääkään ollut mutta siedettävää. Jos siinä kovasti sätkii niin varmana tuntuu kurjalta oli tekniikka mikä hyvänsä.

Ekalla kerralla olin varmaan kuin se bodari, kun ilmeeni vuoksi näytteenottaja kannusti kuin lasta, että hyvin menee ja ei enää kauaa. :D Sellaista se elämä on että joskus tuntuu ikävältä ja sitten pitää odottaa pari sekuntia paikallaan! Ja sitten se on jo ohi. :)

@Joxuz mikä tämä on? Joku magneetti?

Screenshot_20210730-203025.webp

Tonic pullo tyhjennetty, Grand tourin uusin jakso katsottu ja nyt viimeinen jakso James Mayn kokkailuohjelmasta.

Jännää.

pelkään rehellisesti lääkäriä, enkä häpeä myöntää sitä
menen sinne vain äärinmäisessä hädässä, edellinen piipahdus noin 16-17v sitten, oli korva niin kipee, että kerkes tärykälvokin puhjeta
sen jälkeen en ole antipiootteja syöny, enkä muutakaan buranaa väkevämpää
Siellä on välillä hyvän näköisiä naisia ja niille on pakko puhua :sneaky:

Italian ori korskahti kuulkaas komiasti perjantain kunniaksi.
Kaiken lisäksi yritysnaapuri antoi laatikollisen olutta, kotona varmaan naapurin rouva tulee antamaan pillua.
Siinähän se oiskin loistoperjantai!
Ei ihan näin mennyt mutta kaksi entistä fitnesspimua joiden kanssa mulla on ollut sutinaa olivat yhteiskuvassa somessa.
Miettinyt tässä miten laittaisin tekstiä että voisin olla siinä välissä...

Jääkö noista oikeasti voitolle?
Toki pitää osata valkata oikea kohde mutta tuntuu että niiden catepillar kohteiden ja kunnossa olevien välillä ei olisi niin isoa eroa että kannattaisi.
Vai onko röyhkeä ostotarjous avain kaikkeen?
Nyt on muista syistä veivattu, ei liiketoimintaa. 50 tonnia tuli takkiin tuosta edellisestä, kun täällä muuttotappioseudulla operoi. Kovaan hintaan ostettu talo ja exä piti ostaa ylihintaan ulos. Nyt asutetaan nykyisen taloa, joka oli tuossa noin 7 vuotta vuokralla. Tämäkin aikomus myydä 3-5 vuoden sisään, ehkä tästä jää jotain käteenkin. Paikkakunnan vaihto suunnitteella sitten.

Nyt on muista syistä veivattu, ei liiketoimintaa. 50 tonnia tuli takkiin tuosta edellisestä, kun täällä muuttotappioseudulla operoi. Kovaan hintaan ostettu talo ja exä piti ostaa ylihintaan ulos. Nyt asutetaan nykyisen taloa, joka oli tuossa noin 7 vuotta vuokralla. Tämäkin aikomus myydä 3-5 vuoden sisään, ehkä tästä jää jotain käteenkin. Paikkakunnan vaihto suunnitteella sitten.
Aih.. aattelin että teet businesta flippaamalla taloja.
Mietinkin että on aika raakaa duunia ja vaatii hitosti pohjatöitä, itse miettinyt moisia mutta tullut siihen tulokseen ettei taloudellisesti järkevää.

Jos pitäisi viimeisillään olevan naisen maha vetää puukolla halki, niin tulisi puklu.
Mutta ei ei-raskaanaolevan?

Kauhee flashbäkki kun piti joskus illan pimeinä tunteina kaivaa joltain raskautetulta ihmiseltä umppari poies. Ensin viilto 15cm "liian ylös" (kun se kakara nostaa sen umpparin navan yläpuolelle sielä lantiosta) ja sitten alettiin kopeloimaan käsi kyynärvartta myöten siellä mahassa...pää (kohdussa)...tässähän se..eiku stana tää on munasarja, takasin sinne...tuossa...jes.. nipsnaps...haava kiinni ja äkkiä karkuun.

Aih.. aattelin että teet businesta flippaamalla taloja.
Mietinkin että on aika raakaa duunia ja vaatii hitosti pohjatöitä, itse miettinyt moisia mutta tullut siihen tulokseen ettei taloudellisesti järkevää.
Juu, kyllä businessmielessä kannattaa keskittyä kerrostaloyksiöihin/-kaksioihin.

ensimmäisen erityisen inhottavan tuntuisen kerran jälkeen olen käynyt ja enää ei sattunut. Ei nyt miellyttävääkään ollut mutta siedettävää.
Eka kerta oli erityisen inhottavaa, silti halusit mennä kokeilemaan uudelleen. En ymmärrä.
Sellaista se elämä on että joskus tuntuu ikävältä ja sitten pitää odottaa pari sekuntia paikallaan!
Naisen elämä?

Eiks se ollu ihan perusjuttuja, että jos jokin asia ei tuota nautintoa, älä tee sitä?

Noita synnyttää aika usein...miehet.
Luulen kanssa. Nähny videoita missä sieltä kaivetaa shamppoopulloja, lasipurkkeja, partavaahtopulloja, vitun iso kurkku, ja no oikeestaan kaikkea mitä siitä rööristä sopii sisään :D

En vaan ymmärrä miten tollasen monsterin saa hukattua hanneliin.

Back
Ylös Bottom