Disturbedin.Mille keikalle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Disturbedin.Mille keikalle?
Kuinka ihmeessä pystyy edes kävelemään 15 cm koroilla, kysyn ma?Jouduin eilen kenkähuuman valtaan :( Menin sekaisin ja ostin 15cm koroilla varustetut kengät, vaikka en voi pitää niitä pitkään aikaan ja sitten kun voin, en luultavasti enää tykkää niistä. Ne on kyllä tosi kauniit <3
Mulle on 8 cm se max korkeus, millä pystyy vielä ihan oikeasti ilman ankkamaisuutta kävellä naisellisesti.mä en kyllä oo koskaan ymmärtäny noin korkeita kenkiä(vai korkoja), vittumainen kävellä ja nätisti sanottuna minusta ei-niin-hienotJouduin eilen kenkähuuman valtaan :( Menin sekaisin ja ostin 15cm koroilla varustetut kengät, vaikka en voi pitää niitä pitkään aikaan ja sitten kun voin, en luultavasti enää tykkää niistä. Ne on kyllä tosi kauniit <3

Sitähän mäkin tässä kelailin. Itse käytän 6-8cm korkoja yleensä, se riittää mulle.Eikös kolme tuumaa (pyöreät 8 cm) ole melko vakio korkkareihin? :transu:
Kuinka ihmeessä pystyy edes kävelemään 15 cm koroilla, kysyn ma?Mulle on 8 cm se max korkeus, millä pystyy vielä ihan oikeasti ilman ankkamaisuutta kävellä naisellisesti.

Eikös kolme tuumaa (pyöreät 8 cm) ole melko vakio korkkareihin? :transu:
mä en kyllä oo koskaan ymmärtäny noin korkeita kenkiä(vai korkoja), vittumainen kävellä ja nätisti sanottuna minusta ei-niin-hienot![]()
Kuulostaa ihan kivoilta popoiltaNoista mun kengistä tulee ihan marilyn monroe mieleen, ne on tollaset valkoset ja kärki auki ja remmi nilkan takaa. Niiiiiin söpöt :haart:
Mä kans näin samantyyliset, mutta ne oli punaiset kiiltonahkaa ja niissä oli kanta kiinni. Pwetty....

Ottaa slipoverin poooiis.Ottaa housut poooois.