Paremmin siitäkin maksetaan, mitä automaagion ohjelmoinnista.Olen IT-hommien matalapalkkapuolella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paremmin siitäkin maksetaan, mitä automaagion ohjelmoinnista.Olen IT-hommien matalapalkkapuolella.
Huh hellettä. Suhautin, kun kotiuduin.aikooko tänään joku juoda olutta
Itellä on aina tuollainen tahti, harmittaa kun ei voi sivistyneesti ottaa vain muutamaa.Huh hellettä. Suhautin, kun kotiuduin.
Jos toinen, kun masterseffi alkaa.
Ja siitä yks per mainoskatko... Eiku.
Keli on kohdallaan olla kellarissa.Oon vieläkin vankina täällä rottakellarissa. OS:t menee kohta kääntöön...
Eikös kuus pientä neljään tuntiin ja nukkumaan oo ihan sivistynyttä?Itellä on aina tuollainen tahti, harmittaa kun ei voi sivistyneesti ottaa vain muutamaa.
Itse herkuttelen -30% pullavalla ja kahvillaMasterseffiä katsellessa on hyvä mussuttaa makkaraperunoita.
…Olen nyt muutamana iltana miehen vakipaikalla istuessani miettinyt,
En kysellyt.saitko luvan istua siihen
Ihme touhua. Myynti terassilla loppuu 20 reikäleipä. Ja porukkaa kaikki puistot täynnä. Kirkon portaatkin.
En kysellyt.
#yksinkotona
Alle 100" on postimerkkeilyä.65" ja siitä ylöspäin lasketaan teeveeksi. Ehkä 55", jos katotaan tosi läheltä.
Oliko weekend tuossa missä istuskelet 2016?Ei lopu myynti, täällä.