Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

F4AF4F37-B7A4-480F-A160-763E7EE8E9C3.gif

asiaan,kuntit,Asiaan

olen tässä(ja) yhtä asiaa yksin miele:ssäni pohtinut jo useamman viikon, on ehkä viimein koittanut aika kerätä rohkeus ja avautua aiheesta teille:täälä

taustatietoja
nyt kun kaiken tämän taudin keskellä imiset ovat olleet terveitä kun pukki jo toista vuotta putkeen ja läträtään käsidesillä useita kertoja päivässä, tapetaan kaikki hyvätkin bakteerit alvariinsa käsistä, mitään sairastettuja tauteja ei ole ruumiin muistissa

kysms palstan Tohtoreille: kuinkahan retuperällä imisten vastutuskyky alkaa olla kun viinalla lotrataan ulkoisesti ja persu flunssatkin jää sairastamatta? minkälaisella rytinällä seuraava kohdallemme osuva flunssa iskee?

jälkisanat
Minä olen käyttänyt koko tautisen ajan tästä syystä saipuaa, onely, käsidesiä vain jos käsienpesupaikkaa ei ole ollut hollilla, arvioisin alle 10 käyttökertaa

kysms palstan Tohtoreille: kuinkahan retuperällä imisten vastutuskyky alkaa olla kun viinalla lotrataan ulkoisesti ja persu flunssatkin jää sairastamatta? minkälaisella rytinällä seuraava kohdallemme osuva flunssa iskee?
Valistunut arvaukseni: Ei mitään merkitystä.

Katsoin tässä yksi päivä Alaskan poliiseista ohjelmaa, niin ne eskimot vai mitkä lie inkkarit siellä veteli hiuslakkaa. Käsidesi oli vissiin loppu. Kieltolaki heillä kun ovat niin hiton juoppoja. Ja veneellä yläjokeen sitten salakuljettajat smuglasivat viinaa. Ihan siellä joen yläpäässä saatto saada 200 taalaa pullosta viinaa.

E: itse itselleni asettama kieltolaki päättyi eilen kun juhlistin virman lisäosingon jakamista, reilu 5vko hulluttelua riitti.

Joillekin maistuu ihan hyvin. Ja tarina kertoo, että appelsiinimehun kanssa maku paranee.

Minä muutenkin enemmän keskikaljan ystävä

jos ei giniä lasketa niin en muista koska:viimeksi olen nauttinut Kirkasta

Kirkan GAYkalla olen ollut miljoonapilkissä(-97) ja giniä olen nauttinut viimeksi Herran vuonna 2019 #theriff
myös Andy oli:läsnä

Tänään luvassa radler. Uutus sekin.

Kuvamateriaalia myöhemmin. Esitietoina: kyljessä polkupyöräilijöitä.

Muistakaa myös munkit! Sokurilla.

Pitäisi niin ikään suhata tänään töiden jälkeen monessa paikassa ja hoitaa kaikki ne hankinnat, jotka olisin voinut tehdä jo alkuviikosta. :cautious:

Back
Ylös Bottom