Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

C++ harkasta vahva vitonen. Mutta hei koodi-ihmiset, tai voi se kai olla suomeakin, mutta mitä tarkoittaa, että "tarkastukset toimivat ja vielä hienosti dekoroitu"? :D Dekoroitu, outo sana.

Kuukle nyt ei heti auttanut.

Ihan varma olin, että ostin kaupasta nakkeja pistin kotona lihapullia lautaselle ja olin hakemassa nakkeja jääkaapista. Pohdiskelin että missä on mun nakit, tarkistin kuitin jossa ei ollut nakkeja aloin huolestumaan että unohdin maksaa nakit etsin nakkeja kämpästä silmissäni näin jo kuvat lehdistä nakkivarkaasta mutta nakkeja ei löytynyt mistään, ilmeisesti jäivät kauppaan ja joudun tyytymään pelkkiin lihapulliin.

Jaahas tuossa pidimme etäpalaverin heeseeken kanssa.

Palaverin lopullinen yhteenveto voisi olla, että: Akselien määrä, edelleen auki.
Problem solved.
1608321282412.png

Eikö dekoroitu ole vähän niinku "koristeltu". Hirveetä finglishiä toki.

Pythonissa puhutaan dekoraattoreista (decorators) ja niiden kanssa oon joskus tehnytkin jotain, mutta C++:sta ei mitään tietoa, onko sillä vastaavaa konseptia.

Itse ajattelin mennä vielä pajalle käymään puoliltaöin. Tulostin huutaa nyt siellä, koska meinasi palaa käpy meteliin.

Ai niin, huomenna lähtee taas uusi yritys, meni jälleen vikaan, tosin aivan loppusuoralla. On muuten viimeinen mahdollisuus saada homma jouluksi valmiiksi. Eli toivon onnistumista. Muovikin loppuu pian, kun on tuota hukkaa tullut tulosteltua päälle 300 tuntia.

Back
Ylös Bottom