Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hitto jos Liiga menee pauselle. Ainut asia, jota odottaa tässä synkkyydessä.

koneellinen pyykkiä, tsek
keittiön rosteripinnat ja väliovet pesty, tsek
kaupassa käyty, tsek
aamulirkuttelut, tsek
muksu kouluun, tsek
sumppi pihautettu, tsek

Minä noudatan semmosta HaistVit dieettiä.
Ihan se ja sama mitä syön, kunhan saa kalorit täyteen sopivasti. Paino ei tipu, ei laske. Vakaa kuin kallio.
Etes joulu ei asiaa muuta, ehkä +-1kg

Ihan se ja sama mitä syön, kunhan saa kalorit täyteen sopivasti. Paino ei tipu, ei laske. Vakaa kuin kallio.
Oiskin tollainen, mulla mennyt 69 kilosta yli 90 kiloon niin siitä voi jokainen päätellä, eikä oo lihaksena hauiksessa, se on varmaan.

näinhän se menee, aivan sama mitä syö/juo, kunhan kaiken sen kuluttaa

ei kannata tehdä painonhallinnasta taidetta

kuten Juha imisten lihomisen hienosti diagnosoi: imiset lihoo, kun suuaukko on suurempi kun peräaukko

Oiskin tollainen, mulla mennyt 69 kilosta yli 90 kiloon niin siitä voi jokainen päätellä, eikä oo lihaksena hauiksessa, se on varmaan.
Pyöräile sinäkin #ajankuluksi muutama kerta viikkoon. Jos kännykän sovellusta on yhtään uskominen, siinä palaa helposti 500-1000kcal.
Hieman kyllä epäilyttää. Mutta silti sillä voi oikeuttaa sen fazerin levyn naamaan kerralla näppärästi :barefoot:

Pyöräile sinäkin #ajankuluksi muutama kerta viikkoon. Jos kännykän sovellusta on yhtään uskominen, siinä palaa helposti 500-1000kcal.
Hieman kyllä epäilyttää. Mutta silti sillä voi oikeuttaa sen fazerin levyn naamaan kerralla näppärästi :barefoot:
Ihan vaihtoehto toikin tai sitten jos jättää vaikka alkuun yhden lavallisen olutta viikossa pois niin saattaa sekin auttaa :)
Kesäkuun alun jälkeen ei treenin treeniä ja aiemmin vuodesta nakki 4-6 treeniä viikkoon, tosin ilman tuloksia mutta silti.
E: Pistän kaikki nyt taas uusimman prinsessan varaan joka on onneksi vähän noistakin asioista kiinnostunut.

minäkin vähä epäilen noita lukuja, mutta toisaalta näläntunne antaa kyllä oikeutta niille
esimerkiksi eilen: rannekello näytti kulutukseksi 996kiloa, ja olihan se taas niin, että nälkä ei meinannu loppupäivän aikana lähteä syömällä
pakkohan tuollasen nälän saamiseksi on jotai kuluakkin, kai?

minäkin vähä epäilen noita lukuja, mutta toisaalta näläntunne antaa kyllä oikeutta niille
esimerkiksi eilen: rannekello näytti kulutukseksi 996kiloa, ja olihan se taas niin, että nälkä ei meinannu loppupäivän aikana lähteä syömällä
Hyvä huomio kyllä, ei kai se nälkä turhaan tule.
Mistähän johtuu, että pahin nälkä tulee muutaman tunnin pilkkimisestä. Kuluttaako kylmä sitten kaloreita urheiluun verrattavia määriä, vaikka enimmäkseen vain istuskelee paikoillaan.

Minä kun pyöräilin maantietä ahkeraan niin kotimatka meni yleensä Vaasan leipomon läheltä. Jestas kun oli 100km poljettuna niin sen leipomon alkoi haistamaan jo viiden kilometrin päästä 😄

Työmatka kulki myös siitä ohi, mutta jostain syystä työmatkaa polkiessa sen leipomisen tuoksun haistoi just siinä kohdalla vain.

Sattui tälläinen eteen, ihan tuli herr doctor mieleen mutta itse maksan useamman kympin kuukausimaksua passelista niin pitää tsekata tää.
Ei taida olla "meidän" Miken hommia kuitenkaan?
Hieman toi sivun lievähkö retroisuus aiheuttaa väristyksiä mutta jos halvalla saa niin...

Ihan sama mitä syö tai on syömättä: paisuminen on taattua. Keski-ikä.

Koronatesti iltapäivällä.
DSC-0652.jpg

Back
Ylös Bottom