Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
5. Kevät->Kesä->Vitutus ja alusta.
Tiedän.Ihannormaalia että siitä lähtee voimakkaampi tuoksu kuin sikanaudasta.
#lämpesi mutta kun ei enää jaksaisi mennä.
Oli yllättävän paljon menoa koko kisan, paitti kärjessä.
Räkällä oli aika kova eka kierros..
e: aika nätisti pujotellen ohi
![]()
MUST-SEE: Raikkonen makes up 10 positions on incredible opening lap in Portimao | Formula 1®
When conditions are tricky, experience counts, as F1’s record starts holder Kimi Raikkonen proved in Sunday’s inaugural Portuguese Grand Prix at Portimao, with the Iceman making up an incredible 10 positions in a dizzying opening lap.www.formula1.com

Itseasiassa se on 2, mutta talvi on alhaalla ja kesä ylhäällä.vastaus on 2.
Juu, ei pyöri mullakaan kellotaulu vastapäivään.Ai että osoitin on paikallaan ja vuosi pyörii? Minulla vuosi pysyy paikallaan ja minä ite pyörin pitkin vuotta myötäpäivään.
You've got to ask yourself one question: "Do I feel lucky?"Poikain kanssa käytiin Ruutisavussa käsiaseilla paukuttelemassa. Pääsin ainoana testaamaan .454 Casullia, kun olin ainot, joka niillä nelivitosilla osui tauluun. Ihan miehekäs pyssy.
katso liitettä 224609
’The round is one of the most powerful handgun cartridges in production.The .454 Casull generates almost 5 times the recoil of the .45 Colt, and about 75% more recoil energy than the .44 Magnum.’
Olin saunassa ja puhelin soi alakerrassa, no mennäänpä vastaamaan kun skidi soitta. onneksi pidin kaiteesta kiinni sillä: rappusissa molemmat jalat ja yhtäaikaa alta... pikkasen on kylki kipeä.
Kysyjille; kellosta näin.