Niinhän ne sanoo. En oo vielä uskaltanut koska pelkään että suomalaiset miehet ei enää käy.^^ Niinhän tuo ameriikan serkku sanoo, once you go black you never go back.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niinhän ne sanoo. En oo vielä uskaltanut koska pelkään että suomalaiset miehet ei enää käy.^^ Niinhän tuo ameriikan serkku sanoo, once you go black you never go back.
Miten niin joudut? Ja toisaalta miksi tilalle pitäisi saada jotain? Mä en ole ikinä ollut kahvinjuoja, mutta en mä ole mitään sen korvikettakaan, kuten teetä, kaivannut.Mä joudun lopettamaan kahvin juonnin, tänään oli eka päivä ilman.
Vaikea miettiä mitä tilalle kun teetäkään ei saisi juoda. Paitsi yrttiteetä.
Miten niin joudut?
tekniikanmaailma.fi
Alkoholi rentouttaa.
toivottavasti, kovaa kalustoa paikan:päällä
mm. 3 @paikkakunnalla rakennettua tf mopoa
Saa nähdä kuinka Teslan käy. Onko saavutettu etumatka pian syöty kiinni. Tähän saakka ei ole ollut kilpailijoita, nyt niitä alkaa putkahdella.Kohta on semmoista sähkövatkaimia liikenteessä että!
Jotain mitä odottaa: seuraavan sukupolven BMW M5 tulee tarjolle kolmella sähkömoottorilla varustettuna
Seuraavan sukupolven BMW M5 tulee myyntiin lataushybridinä ja sähkömoottorilla. Nyt puhutaan tulevaisuuden asioista, sillä tällä hetkellä vasta odotetaantekniikanmaailma.fi
736 kilowattia / 1000 heppaa ja 700km kantama
Mä kokeilen että vähentääkö kahvinjuonti kipuja, kahvi kun on hapanta. (Virtsarakkokipu) Ainakin lupaavalta näyttää.Miten niin joudut? Ja toisaalta miksi tilalle pitäisi saada jotain? Mä en ole ikinä ollut kahvinjuoja, mutta en mä ole mitään sen korvikettakaan, kuten teetä, kaivannut.
Kahvitunnille suåsittelisin ihan tavallista Pauliggia (irish kohvia).. muki tolkulla.Mä kokeilen että vähentääkö kahvinjuonti kipuja, kahvi kun on hapanta. (Virtsarakkokipu) Ainakin lupaavalta näyttää.
Kahvitunnilla olisi kiva juoda jotain. Nyt vedän litra tolkulla mehua.