Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä joudun lopettamaan kahvin juonnin, tänään oli eka päivä ilman.
Vaikea miettiä mitä tilalle kun teetäkään ei saisi juoda. Paitsi yrttiteetä.
Miten niin joudut? Ja toisaalta miksi tilalle pitäisi saada jotain? Mä en ole ikinä ollut kahvinjuoja, mutta en mä ole mitään sen korvikettakaan, kuten teetä, kaivannut.

Miksi tähän ketjuun oikeasti tulin, niin tulin päivittelemään, että tänään pisti mietityttämään mihin sitä on oikein tullut asuttauduttua, kun lähikaupassa tuli ensin vastaan joku helvetin epäsiisti ja niin pahalta haiseva herrasmies, että meinasi taju lähteä. En tiedä oliko se joku boheemi taiteilijasielu vai ihan ehta puliukko, mutta ensi kerralla kierrän kaukaa. Pari minuuttia sen jälkeen sinne tuli joku ihme hessu paita veressä ja nokka auki. Tiedä sitten oliko saanut nokkaansa, kaatunut, vai muuten vain venttiilit auennut.

Huonot kahvit maidolla, hyvät ilman.

Pitää varmaan rakentaa kahvimyllylle oma jalusta kun orginaali on heiluva muovihärpäke.

Pitäs viikonlopuksi hinautua Kauhavalle valvomaan jotain pensan käryyttäjiä..

Mitäs luulette, ajetaanko lauantaina?
Capture.webp

@vokot

toivottavasti, kovaa kalustoa paikan:päällä

mm. 3 @paikkakunnalla rakennettua tf mopoa

Kohta on semmoista sähkövatkaimia liikenteessä että!

736 kilowattia / 1000 heppaa ja 700km kantama
Saa nähdä kuinka Teslan käy. Onko saavutettu etumatka pian syöty kiinni. Tähän saakka ei ole ollut kilpailijoita, nyt niitä alkaa putkahdella.

Dataa tieliikenteestä on palvelimet pullollaan, mutta onko hyötyä ja kauanko lainsäädännöllä ja tekniikalla vie siihen, että autonominen ohjaus on tätä päivää.

Äkkiä voisin veikata, että ainakaan Tesla ei pääse enää helpolla.

Miten niin joudut? Ja toisaalta miksi tilalle pitäisi saada jotain? Mä en ole ikinä ollut kahvinjuoja, mutta en mä ole mitään sen korvikettakaan, kuten teetä, kaivannut.
Mä kokeilen että vähentääkö kahvinjuonti kipuja, kahvi kun on hapanta. (Virtsarakkokipu) Ainakin lupaavalta näyttää.
Kahvitunnilla olisi kiva juoda jotain. Nyt vedän litra tolkulla mehua.

Mä kokeilen että vähentääkö kahvinjuonti kipuja, kahvi kun on hapanta. (Virtsarakkokipu) Ainakin lupaavalta näyttää.
Kahvitunnilla olisi kiva juoda jotain. Nyt vedän litra tolkulla mehua.
Kahvitunnille suåsittelisin ihan tavallista Pauliggia (irish kohvia).. muki tolkulla.

ja vielä kun tosiaan jättää sen kahvin siitä pois. Menee loppupäivä hihitellessä.

Back
Ylös Bottom