Ei, nyt ei iske.
Sitten alkaisi ainakin iskeä, jos tuon maalaisi muutaman kaljan voimalla mattamustaksi. Kerran olen saman operaation samanlaiselle kulkineelle jo tehnyt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei, nyt ei iske.
Kuriositeettina mainittakoon että olen ollut juurikin tuon kyseisen mattamustan sukkulan kyydissä.Sitten alkaisi ainakin iskeä, jos tuon maalaisi muutaman kaljan voimalla mattamustaksi. Kerran olen saman operaation samanlaiselle kulkineelle jo tehnyt.

Ei iske edes mattamustana. Tuo muoto vaan ei hivele mun silmiä. Mä tykkään enemmän laatikoista.Sitten alkaisi ainakin iskeä, jos tuon maalaisi muutaman kaljan voimalla mattamustaksi. Kerran olen saman operaation samanlaiselle kulkineelle jo tehnyt.

@vokot
![]()
Ota rahat Elisasta ja juokse
Tärkeimmät ajankohtaiset talousuutiset, pörssikurssit ja kattavat sijoittajapalvelut löydät Kauppalehdestä.www.kauppalehti.fi
Komea peli, jos vain olisi yhtään ylimääräistä budjettia tällä hetkellä. Vaan ei kyllä ole.
Kerran paikkasin ite naulan reiän k-auton renkaasta ruuvaamalla siihen ruuvin, se oli tosin väliaikainen pikapaikka.Jos kyseessä pelkkä ruuvi niin renkaan voi tod näk kyllä paikata. Aikaa toimenpiteeseen menee noin 5min.
Jos kyseessä pelkkä ruuvi niin renkaan voi tod näk kyllä paikata. Aikaa toimenpiteeseen menee noin 5min.
Kerran paikkasin ite naulan reiän k-auton renkaasta ruuvaamalla siihen ruuvin, se oli tosin väliaikainen pikapaikka.
Eihän se ole kuin pätkä kumia ja se työkalu sen panemiseen.Sain pikaisen maineen kun aloitin aikoinaan kirurgian pikkulääkärinä ja varmaan alle 6kk aloituksesta eräällä vierailevalla seniorispedellä oli kumi puhki parkkipaikalla. Hain paikkavärkit kämpiltä (saman parkkipaikan vierellä), rengas irti, paikkaus, kumin täyttö ja rengas kiinni että herra pääsi takasin 350km kotipaikkakunnalleen.
Eihän se ole kuin pätkä kumia ja se työkalu sen panemiseen.
Isoin työ renkaan irrotus.
Nyt kiinnostaa kuulla miksi sulla oli ne välineet?Ma tiedän.
Näköjään noiden maastokuorma autojen ei tarvi olla kilvissä.![]()
Silminnäkijät: Venäjällä käynnissä jokin poikkeuksellinen joukkojen siirtely – tunnuksettomia autokolonnia matkalla kohti Valko-Venäjää?
Venäjällä on julkaistu useita videoita kuorma-autokolonnista, joiden epäillään kuljettavan Venäjän kansalliskaartin tai erikoisjoukkojen sotilaita kohti Valko-Venäjän rajaa.www.is.fi
Että eiku huutokauppa ostoksille pojat ja tytöt.