Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

en kyllä sinun antaisi riuhtoa.

:D no riuhtoi kuka tahansa, niin voin vain kuvitella, että saattaisi olla melko kivuliasta. Siksipä miehellä pitää olla hiuksia :rolleyes:

Sänki on inhottavaa, kyllä miehellä kuuluu olla sellaset hiukset mihin voi upottaa sormet ja tarpeen mukaan ottaa rajumminkin kiinni :rolleyes:
kuule jos mie kasvattaisin semmosen pitemmän letin ja vielä uhraisin aikaa sen laittamiseen geelillä niin en kovin hyvällä kattois jos joku perkele menisi sitä taideteosta sorkkimaan!

ps. ;)

kuule jos mie kasvattaisin semmosen pitemmän letin ja vielä uhraisin aikaa sen laittamiseen geelillä niin en kovin hyvällä kattois jos joku perkele menisi sitä taideteosta sorkkimaan!

ps. ;)

Se oliskin sit kato sellanen söpö bed head ;)

e. muttamutta, nyt oikeasti nukkumaan. ärsyttää vaan kun äiti kuorsaa. niillä oli riitaa iskän kanssa, joten äiti siirtyi tänne vierashuoneeseen (eli tällä hetkellä mun huoneeseen) sohvalle -_- idiootit.

Se oliskin sit kato sellanen söpö bed head ;)
Hohoh ;)

nyt taidan mennä tuonne sängyn puolelle söpöjä 'bed headeja'(mitä lie tarkottaakaan:D) kattelemaan...
jos et oo aamuun mennessä saapunu 'pörröttämään' niin huonosti käy!

öitä!

Mut siinä vaan pettyy. Profiilin kun avaa ni ei siellä ole lisää peppukuvia :( Huijausta sanon mä! Tosin on siellä se tuuletinkuva :kuola:

Joko oot eve testannu tuuletinta? ;)

Oon kuullu vesijäähdytteisistä motocrosspyöristä. Mutta ilmajäähdytteinen tussu.:kuola:

Niinpä ;)

Sattumalta mä olenkin saanut sellasen kivan lyhyen tukan jo päähän...

Siitä on helppo ja kiva ottaa kiinni ja puristaa hiuksia nyrkin sormien väliin, sillon kun mä olen antamassa maailman täydellisintä nautintoa kielelläni...

naiselle...

Mulla on silti molemmilla käsillä oma hommansa hoidettavana...
oon sellanen jokapaikan höylä...

Huomenta hompit. Kaikki yli kahen millin menevä hius on hippitukkaa!

Mut hippinä onkin kiva elää...
Poliisi on sika ja sellain.

Säkillinen pilvee repussa ja letkut ja bongi vyölaukussa...
WTF?

ainiin, ei näistä saa puhua...
:D

Onneks Jeesus ei tuomitse meitä...

Mut hippinä onkin kiva elää...
Poliisi on sika ja sellain.

Säkillinen pilvee repussa ja letkut ja bongi vyölaukussa...
WTF?

ainiin, ei näistä saa puhua...
:D

Onneks Jeesus ei tuomitse meitä...

Mut Tony Halme tuomitsee!!

Ei haittaa.
Läskit saa aina pataan.

Reinzell tuomitsee ne.

Söitkö liikaa niitä kaveris namuja? :P

Back
Ylös Bottom