Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aloin nyt toteuttamaan hybridistrategiaa.

Kaljaa ja kannabista? eiku?

e: vai tarkottaako tuo hybridistratekia kumminkin sitä mitä näkee aina ajoittain huumeveikoilla...on sekä piristeitä ja rauhottavia veressä..esim bentsoja + amfetamiinia? Siinähän se hybridi ainakin on.

Aloin nyt toteuttamaan hybridistrategiaa.

Kukaan ei tiedä mitä helevettiä se lopulta onkaan.
Mä olen toteuttanut tätä pitkään.
Katson instasta mimmien kuvia ja hakkaan hanskaan, ihan kuin oisi heidän kanssaan mutta ei mene rahaa eikä tarvii kuulla nalkutusta.

Nyt on lihava olo. Kaksi lettua söin. Toinen mansikkavadelmahillolla, toinen omenahillolla. Pikku nokare molemmissa jäätelöä kaverina.

E: Kello 12 oli aikas massiivinen brunssi.

Työpaikallani on mystinen HYBRIDISALI. Olen toisinaan vienyt sinne asiakkaan, mutta en ole koskaan nähnyt, millainen tuote tulee sieltä pois :eek:

Siellä tehdään niitä X-files ihmis-alien hybridejä...oliskohan tätä saanutkaan kertoa?

Näin olen aina arvaillut....ja rauhoitellut asiakasta, että pikkuisen nippasee vain.

Käsittääkseni se on oikeasti siis paikka missä voidaan tehdä verisuonitemppuja sekä perinteisinä puukotushommina tai röntgenölögi/sytäntohtori pallojaan laajennellen.

#33rpm puheenollen.

64E63496-E2C2-4F6A-A28D-A066B6F4E3C4.webp

En jymmärrä? Eikö ne vain tukenut noita tiililavoja?
Odotin että lopussa toi pilkki ois tappanut noi äijät tai vähintään rikkonut tiilet.

Back
Ylös Bottom