Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sängyssä olin 21.30 ja unessa varmaan 23.00.
Käytiin katsomassa kaupungin järjestämä ilotulitus ja oltiin n.50-100m ampupaikasta niin osa tavarasta tuli hehkuvana maahan asti, periaatteessa olisi ollut aika potentiaalinen riski ties mihin mutta ei siellä kukaan huutanut niin tuskin mitään kävi.
Mutta olipa kyllä helvetin kova ääni ja tuntui ihan koko kehossa ne jysäykset.
E: Vois vaikka lähteä kohta salille.

Jahas. Kesäkuun alusta melko tarkka +2 kg.

Jos jotain positiivaria etsii, niin -12 kg tasan vuoden takaiseen lukemaan.

Tavoite: tästä painosta -8 kg, huhtikuun loppuun. Kevyempänä golf-kauteen!

Minäkin olin päätyny uudelle kymmenluvulle - onneksi alaspäin. Jos ysikilon sais kanssa veke kesään mennessä, niin vois alkaa olemaan jo ihan kohtuu kunnossa.

Eipäs juuri paukkunu. En kuullu yhtään paukausta ennen kuutta, sen jälkee vähä ja kahdeltatoista pikkasen paukku laimeita paukkuja.
Kahdeltatoista oli joku porukka mun talon vieressä puistossa, jotain patoja paukuttelivat. Ei kovin mahtipontista. Kävelin aamulla rekkujen kanssa siitä niin kaikki roskat oli siivottu! Mukaanlukien vanhat roskat myös. Jesusauta, lakki päästä.

Taitaa olla mennen talven lumia paukuttelu.

Eipäs juuri paukkunu. En kuullu yhtään paukausta ennen kuutta, sen jälkee vähä ja kahdeltatoista pikkasen paukku laimeita paukkuja.
Kahdeltatoista oli joku porukka mun talon vieressä puistossa, jotain patoja paukuttelivat. Ei kovin mahtipontista. Kävelin aamulla rekkujen kanssa siitä niin kaikki roskat oli siivottu! Mukaanlukien vanhat roskat myös. Jesusauta, lakki päästä.

Taitaa olla mennen talven lumia paukuttelu.
Paukkui saatanasti. Joskus viideltä vielä kusella käydessä kuului jotain satunnaisten rakettien pamahduksia. Käytiin kyllä itekin joku pata ampumassa, kun seurueen mukula ilm. tykkäsi.

Sali ->

Juurihan oli vasta vuosituhannen vaihde, minne ne 20 vuotta meni?

Mietin ihan samaa!

Mutta nyt on aika aloittaa hieno uusi vuosi! Lähden reippaasti kauppaan ostamaan kaikkea terveellistä (ja hiukka herkkujuustoja) ja siinä tulee jo käveltyä viitisen kilometriä. Illalla voin sitten syödä loput joulusuklaat.

Ei ollut edes lattialla kissankakkaa.

Uuden vuoden avaus ekalla kympin hölkällä moneen kuukauteen, positiivisena yllätyksenä selvisin hengissä ja suoranaisena ihmeenä alta tunnin, vaikka liikkuvaa massaa on valtavasti ylimääräistä ja kunto nollassa. Ja oli muuten upea reitti, ihan vain kartalta arvottuna, tämä Porvoo on kyllä joka suhteessa mahtava asuinpaikka. Kun viime vuosi meni liikunnan osalta täysin päin persettä, niin olisikohan tänä vuonna mahdolllisuuksia vaihteeksi pieneen nousukuntoonkin?

Back
Ylös Bottom