Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jännittävintä elämässäni tällä hetkellä on seurata vaihdevuosioireitani! Olen ihan innostunut asiasta. Kiireetön aika terveyskeskukseen on vasta tammikuun lopussa, joten saan vielä lisää raportoitavaa yöhikoiluista ja "pienistä" mielialanvaihteluista. Keskustelin aiheesta joulun aikaan duunissa lääkäriopiskelijapoikien kanssa, jotta osaavat varautua pimahteleviin keski-ikäistyviin naisasiakkaisiin.

Ehkä hormonikorvaushoito vaikuttaa niin, ettei työssäkään yhtään vituta esim kärrätä hervottoman kokoista, jalka-amputoitua ja siirtohapella varustettua keuhkokuumeasiakasta, jonka suurin huoli on pääsy tupakalle.

Ilmastonmuutosta tietysti. Se on nyt muodissa. Sillä tekee jotkut helvetisti hilloa.
No se olis kyllä...Se kuivunut kikkare kuvastaisi lämpötilan nousua.

Pitäisi ihan vakavissaan tehdä muutama ihan hirvittävän ruma ja typerä teos. Sitten viedä ne johonkin näytille.
Ei vaan saisi nauraa :unsure:

Screenshot_20191228-205132_QuickPic.webp

Vähän tarttee vielä viimeistellä, mutta alku on ok.

Semmonen teoshan on, joka on taiteilijan omasta verestä muottiin jäädytetty pää.
Sitten se sulatetaan välillä, ja jäädytetään uudestaan. En nyt muista miksi. Mutta veri ei ole enää ihan tuoreen näköistä.
Jäädyttämisestä en tiedä mutta jossain tsadin taidenäyttelyssä se oli suuresti ihailtu teos kun tehosekoitin pyöri ja kerrottiin mitä siellä on.
Tuntuu jotenkin että mitä idioottimaisempi idea niin sen enemmän se kerää huomiota.
Toisaalta on sitten tämä banksy jolla oli todella originelli se taulu joka alkoi silppuamaan itseään kun oli huutokaupattu.
Itse ihailen lähinnä taidemaalareita joiden taulut vain näyttää kauniilta ja niissä on samalla jotain sanomaa, dalikin on maalannut hienosti vaikka ensin niiden katsoo olevan jotain tuherruksia.

Kiva kun sinä sanoit tuon, niin minun ei tarvitse. Kiitos. :heart:

Alun murskattujen vihreiden kasvien, adrenaliinin ja hemoglobiinin jälkeen tuoksu muuttuu pehmeän maitoiseksi ja makeaksi.
Ilo on minun puolella, heittäisin jopa takkisi lätäkköön jos sellainen eteen sattuisi iltakävelyllä.

Back
Ylös Bottom