Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mietin että miten ja mistä perjantain munkit reissussa, sitten se osui silmään.
C1B301EF-224F-47B4-8618-D3BF900CA560.webp

Pitäiskö ostaa playstation 4? Vaimo sano että haluais pelata crash bandicoottia ja näköjään olis skidille ryhmä-hau pelejä.
Mulla on ps3, jonka avasin varmaan 5v tauon jälkeen. Siinä on ps2:n crash. Näyttää joltain minecraftilta. On niin pikselipaskaa etä silmiin sattuu katsoa.
Käytettyä olis tarjolla 150e ps4 Pro 1tb (+5 peliä). Uskaltaako noita käytettynä ostaa?

Pitäiskö ostaa playstation 4? Vaimo sano että haluais pelata crash bandicoottia ja näköjään olis skidille ryhmä-hau pelejä.
Mulla on ps3, jonka avasin varmaan 5v tauon jälkeen. Siinä on ps2:n crash. Näyttää joltain minecraftilta. On niin pikselipaskaa etä silmiin sattuu katsoa.
Käytettyä olis tarjolla 150e ps4 Pro 1tb (+5 peliä). Uskaltaako noita käytettynä ostaa?

Ensi vuonna tulee playstation 5, hyvä syy hankkia samalla vaikka uusi telkkari. Siihen on toki vielä vuosi, että hyvä se on odotellessa jotain pelata.

Juu sen vois ostaa sitte kun tulee. Mut nyt joulunpyhiksi tarvis ps4. Onkohan mitään merkittävää käytännön eroa perus slim vs pro? Katoin netistä että 500gt mahtuu jotain 16 peliä, teranen 30+. Eli teranen aivan turha.

Kinkunliemikastiketta, mätiä ja salottisipulia mahan täydeltä! 😍

Ja lapset. :heart:

Et uskalla!

Äsken raivosin taas uutta Modern Warfarea. Mulla on siihen viha-rakkaus-vitutussuhde.

Kun tämä OT on oikea joka alan spesialistien kokoontumispaikka: minkä tyyppistä laastia kannattaa käyttää, jos vaihtaisi pihasaunan kiukaan takana olevasta palomuurista pari halkeillutta tiiltä ? Lämpöä ja lämpövaihtelua siis piisaa enemmän kuin normiseinässä, mutta ei niin paljoa että lämpö varmaankaan riittäisi oikealle tulenkestävälle laastille.

Suunnittelin tässä vanhan kiukaan vaihtoa ja kai tuo taustamuurin alaosa olisi hyvä ehostaa samalla.

Perus saneerauslaasti pitäisi olla ihan kamaa mutta jos haluata varman päälle pelata niin noilta jokaiselta valmistajalta löytyy ns. auttava puhelin.
Ajelin tuossa hetki sitten mäkkärin ohi niin mitä vittua ne sieltä ostaa 22.30 niin että ihan jonoksi asti autoja?
Tosin olisin saattanut kurvata itse kanssa sinne jos ois ollut ilman jonoa joten... no just munat onkin valmiita joten.

Mäkkäri kuulostaisi hyvältä.

Ongelma on se, että lähimmälle taitaa olla yli tunnin matka.
Käyn jossain vaiheessa aamujumpalla niin ajoitan sen lounaan aikaan loppuvaksi ja palkitsen itse mäkkiaterialla.
Kebu ois toinen vaihtoehto mutta ne on niin sattanan suolaisia että naama on viikon turvoksissa sellaisen jälkeen.

Back
Ylös Bottom